Az eBay 23 millió papírkatalógust ad ki

Kiss Ádám Zoltán, 2001. november 26. 20:51
Az üzletmenet fellendítése érdekében a világ egyik legnagyobb online kiskereskedelmi cége, az eBay az internetes reklám mellett a hagyományos módszerekkel is megpróbálkozik, az USA-ban 23 millió papírkatalógust nyomtattak ki ebből a célból.
A karácsonyi bevásárlási láz az év egyik, ha nem legfontosabb értékesítési időszaka, és az eBay szeretne biztosra menni, a 23 millió darab nyolcoldalas, színes kiadványt 55 amerikai újság kivehető mellékleteként szórják szét az országban. A hagyományos módszerekkel megtámogatott marketingtevékenység egyre inkább terjedőben van a piac többi szereplője körében is, az Amazon.com és a Yahoo is nemrég hasonló akcióba kezdett, ők a hét közbeni számoknál vastagabb és tartósabb olvasásra szánt vasárnapi kiadványokban jelentették meg kivehető termékkatalógusukat. A Merrill Lynch elemzője, Henry Blodget szerint talán furcsának tűnhet ez a módszer a cégek eredendően online természete miatt, de a várt hatást könnyen elérhetik vele. Blodget szerint az eBay megdöntheti negyedik negyedévre szóló bevételi terveit, számításai alapján a forgalom 220 millió dollárra várható, ez jóval magasabb, mint a Wall Street-i közmeggyezésen alapuló 210 millió dollár.
Kulcsszavak: reklám marketing eBay

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01