Unisys: új, globális megjelenési kampány
Kovács Attila, 2002. június 14. 06:48
A Unisys június 13-án bejelentette, hogy új, globális megjelenési kampányba kezdett, amely a cég a technológiára épülő szolgáltatások terén szerzett egyre növekvő vezető pozícióját és erejét hivatott jelezni. A megújult arculat hatékonyabban emeli ki, hogy a Unisys a rendszerintegráció, outsourcing, infrastruktúrák, szervertechnológiák és konzultáció terén kínál megoldásokat.
A nyomtatott sajtóban, televízióban és online megjelenő hirdetések mellett az "Imagine it. Done." szlogent zászlajára tűző új kampány beépül a cég áttervezett weboldalaira és marketinganyagaiba is. A megújult arculat így végérvényesen szakít a korábban a Unisys megjelenéseiben használt monitor-fej ikonnal.
A kulcs a végrehajtásban van, és az 'Imagine it. Done.' mondat pontosan azt hangsúlyozza ki, hogy mi végrehajtjuk a feladatokat jelentette ki Lawrence A. Weinbach, a Unisys elnök-vezérigazgatója.
Hat hónappal ezelőtt a Unisys a Siegelgale nevű konzultációs céggel együtt kutatásba kezdett, hogy felmérje a piacon kialakult helyzetet, és pozicionálási stratégiát készítsen. Az egész világra kiterjedő, a legnagyobb ügyfelek vezetőivel, pénzügyi és iparági elemzőkkel, partnerekkel és Unisys-dolgozókkal folytatott mélyinterjúk eredményeképpen a csoport kialakította a pozicionálási célt, amely így hangzik: A Unisys precíziós gondolkodással és fáradhatatlan munkával segíti az Ön üzleti elképzeléseinek megvalósítását. Hatékonyan.
Kapcsolódó cikkek
- Ericsson: IMS-szerződés a svédországi Telenorral
- Megafúzió a távközlésben - Vodafone-Verizon
- Jó negyedévet zárt a Philips
- Síkképernyős tévé-üzletágát is eladja a Philips
- Az IBM felvásárolja a DataMirrort
- Újabb elismeréseket szerzett az LLP Csoport Microsoft Dynamics területen
- A Samsung megelőzte a Motorolát mobiltelefon-értékesítésben
- Szlovákia - 1700 új munkahelyet teremtenek a monitorgyárak
- Samsung: 5 százalékkal csökkent a profit
- Az SAP minőségi kiválósági díjjal jutalmazta európai ügyfeleit