Internetes Ügyfélszolgálat a Matáv honlapján
Az Internetes Ügyfélszolgálat lehetőséget ad arra is, hogy az előfizetők az általuk megadott telefonszámra visszahívást kérjenek. Ennek időpontját szintén maguk választhatják meg, a felhasználói felületen található lenyíló menü opciói segítségével.
A gyors kapcsolatfelvételt igénylő ügyfelek az internetes "beszélgetés", a chat lehetőségét is igénybe vehetik. Ez esetben közvetlen és egyidejű írásbeli (chat) kapcsolatba léphetnek az Internetes Ügyfélszolgálat munkatársával a számítógép képernyőjén megjelenő ablakban.
Az Internetes Ügyfélszolgálat segítségével a felhasználónak lehetősége nyílik a Matáv-termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos mindennemű, az eddigiekben csak az 1212 telefonszámon vagy személyesen elérhető ügyintézésre, így például telefonvonal áthelyezésére, átírására, továbbá kiegészítő szolgáltatások megrendelésére és felvilágosítás kérésére. Az Internetes Ügyfélszolgálat a hét minden napján 0-24 óráig elérhető.
Az Internetes Ügyfélszolgálat révén a Matáv honlapja újabb interaktív szolgáltatással bővült. A közelmúltban elindult az on-line Sajtószoba, megnyílt az e-Pont internetes áruház, elérhetővé vált az Elektronikus Számlainformáció és megújult az On-line Tudakozó. A www.matav.hu-n az oldalletöltések átlagos száma a Medián által auditált adatok szerint meghaladja a napi nyolcvanezret - olvasható a Matáv sajtóközleményében.
Kapcsolódó cikkek
- A Matáv megszüntette a Puskás Hírmondót
- "Expresszvonal" kábeltévén
- Újabb összekapcsolási szerződést kötött a Matáv
- Matáv cáfolat a macedón pénzszerzési vádakra
- On-line szolgáltatások a biztosítóknál
- "Igen Európára" - EU honlapot indított az MSZP is
- Matáv: versenyképesség-növelés, karcsúsítás
- Óriási érdeklődés az internetes tananyag-készítő versenyen
- A BKIK új szolgáltatása: Elektronikus Külkereskedelmi Portál
- Net.Wednesday