Rangos európai multimédiás díj a kirowskinak
forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. október 15. 16:39
EUROPRIX Quality Seal 2002 kitüntetésben részesült a kirowski Renault Luxusszalon című CD-ROM-ja a legjobb európai multimédiás munkákat értékelő EUROPRIX pályázaton.
Az ausztriai központú versenyen elnyert díj az első rangos nyugat-európai elismerés a hazai kreatív fesztiválokon már számos sikert elért interaktív ügynökség történetében. A Renault Vel Satis és Avantime márkáit bevezető integrált kampány részeként elkészített CD-ROM-ot design, kreatív tartalom, funkcionalitás, interaktivitás, valamint a felhasznált technológia fejlettsége szempontjából is követendõnek minõsítette a nemzetközi zsűri. A szakértők több mint 30 ország 670 nevezéséből kétfordulós értékelési folyamat során számos német, holland és osztrák induló mellett választották a befutók közé a kirowski munkáját. A felső kategóriás autók 2002 tavaszán futott kampányának eszköztárában az elegáns, de célszerû Flash-megoldásokat bemutató CD-ROM mellett ott volt a jelenleg is elérhető www.renault.hu/luxusszalon microsite is.
Kapcsolódó cikkek
- Megjelent az Adobe InCopy CS3 közép-európai kiadása
- Ericsson-díj 2007: kilencedik alkalommal díjazzák a pedagógusokat
- Megjelent az Adobe CS3 Production Premium és a Master Collection
- Best of Interop díjat nyert a Novell ZENworks Linux Management
- eBook publikáció az új Adobe Digital Editions szoftverrel
- Magyarország új példaképei
- Nemzetközi díjat kapott a Csodafa és Sulinet Digitális Tudásbázis
- 4.9.8-as verzióra frissített a Bibble Pro RAW-feldolgozásban
- Csöppnyi digitális mikrofon a jobb hangminőségért
- Kmetty József és Csiszér Béla az idei Gyurós-díjasok