ArchiCAD-del készülnek a VW autószalonjai

forrás Prim Online, 2003. június 5. 11:55
[smallimage 1 left] A Graphisoft termékkínálatának vezető szoftverét, az ArchiCAD 8-at bevezetik Európa legnagyobb autógyártójánál.
A Volkswagen AG Viszonteladói Építési Tanácsadó Irodája ezentúl a Graphisoft megoldását alkalmazza világszerte autószalonjai építésére és átalakítására. Ez elsősorban azt jelenti, hogy az autógyártó óriás integrálja a VW márka építészeti elemeit a vállalati arculatba és támogatja partnereit azok alkalmazásában.

Az ArchiCAD és GDL objektum-technológiája segítségével a tanácsadó iroda tervezői tovább kívánják optimalizálni az autószalonoknak nyújtott szolgáltatásaikat. Michael Schramm, a VW Viszonteladói Építési Tanácsadó Irodájának projektvezetője szerint ez mindenekelőtt azt jelenti, hogy a szoftverrel gyorsan és helyben elvégezhetik az állapotfelmérést és -rögzítést. Továbbá rövid idő alatt elkészíthetik a koncepciók és gyakorlati megoldási javaslatok prezentációit, és mindezzel tovább növelhetik értékesítési partnerek bizalmát, elkötelezettségét. „A számítógépes mobil munkahelyek bevezetése a Fujitsu Siemens Mobile H szériás laptopok és az ArchiCAD alkalmazásával valóságos forradalmat jelentett a Volkswagennél, és minden egyes kattintás az ArchiCAD-ben a program melletti döntésünket igazolja. Nem utolsósorban a Graphisoft Nordbayern GmbH szolgáltatásai és szakértelme is arról győzött meg bennünket, hogy a kommunikáció és a pontosan meghatározott szabványok elengedhetetlenek a mai piacokon."

A cél az, hogy az ArchiCAD 8 nyújtotta lehetőségeket kiaknázva egységes, a világ minden táján alkalmazható tervezési útmutatók készüljenek a tervezőcsoportok számára, anélkül, hogy le kellene mondaniuk a kreativitásról és az egyedi építészeti megoldásokról. Ebben jelentős szerepet játszik a GDL objektum-technológia, amely tökéletesen parametrikus építőelemeket biztosít a számítógépes építészeti tervezési feladatok megkönnyítésére.
Kulcsszavak: Graphisoft iroda autotech

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával

Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.

2024. november 5. 13:27

Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz

Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást. 

2024. november 5. 10:18

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51