ArchiCAD-del készülnek a VW autószalonjai
Az ArchiCAD és GDL objektum-technológiája segítségével a tanácsadó iroda tervezői tovább kívánják optimalizálni az autószalonoknak nyújtott szolgáltatásaikat. Michael Schramm, a VW Viszonteladói Építési Tanácsadó Irodájának projektvezetője szerint ez mindenekelőtt azt jelenti, hogy a szoftverrel gyorsan és helyben elvégezhetik az állapotfelmérést és -rögzítést. Továbbá rövid idő alatt elkészíthetik a koncepciók és gyakorlati megoldási javaslatok prezentációit, és mindezzel tovább növelhetik értékesítési partnerek bizalmát, elkötelezettségét. „A számítógépes mobil munkahelyek bevezetése a Fujitsu Siemens Mobile H szériás laptopok és az ArchiCAD alkalmazásával valóságos forradalmat jelentett a Volkswagennél, és minden egyes kattintás az ArchiCAD-ben a program melletti döntésünket igazolja. Nem utolsósorban a Graphisoft Nordbayern GmbH szolgáltatásai és szakértelme is arról győzött meg bennünket, hogy a kommunikáció és a pontosan meghatározott szabványok elengedhetetlenek a mai piacokon."
A cél az, hogy az ArchiCAD 8 nyújtotta lehetőségeket kiaknázva egységes, a világ minden táján alkalmazható tervezési útmutatók készüljenek a tervezőcsoportok számára, anélkül, hogy le kellene mondaniuk a kreativitásról és az egyedi építészeti megoldásokról. Ebben jelentős szerepet játszik a GDL objektum-technológia, amely tökéletesen parametrikus építőelemeket biztosít a számítógépes építészeti tervezési feladatok megkönnyítésére.
Kapcsolódó cikkek
- "Reflexekkel" bíró autókon dolgozik az IBM
- Apple fedélzeti számítógépek a Mercedes autóiban
- TomTom ONE XL Kelet-Európában
- Graphisoft: 50 százalékkal nőtt a nettó nyereség
- Új és bővített TomTom térképek
- A Nemetscheké a Graphisoft
- Komoly biztonsági rések az OpenOffice-on
- Graphisoft: Már csak egy hét…
- Szatelites navigáció: pozitív hatással van a vezetés és a közlekedés biztonságára
- Graphisoft, 2006 - 1,259 millió euró veszteség
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.