A Xerox és a Documentum megoldása már elérhető Magyarországon is
Egyedül Európában a Xerox több mint 450 sikeres Documentum projekhez szállított tartalomkezelési programokat és megoldásokat. Új, kihelyezett európai szolgáltatásain kívül a Xerox számos kiegészítő dokumentum- és tartalomkezelési szolgáltatást kíván biztosítani a jövőben, többek között szerzői, fordítói és többcsatornás kiadói, szkennelési, valamint képalkotási megoldásokat.
Az ügyfél üzleti folyamatainak meghatározása és felmérése alapján a Xerox a legmegfelelőbb megoldásokat ajánlja a költségek csökkentése, a termelékenység növelése, a folyamatok karcsúsítása és a kockázatok csökkentése érdekében.
„Napjaink kihívásokkal teli gazdasági környezetében alapvető fontosságú a vállalatok részére, hogy költségeiket leszorítsák és erőforrásaikat maximálisan hasznosítsák" - mondta Bujdosó Andrea, a Xerox Magyarország Kft. direkt értékesítési vezetője. „Új kihelyezett tevékenységeinkkel ötvözött dokumentum- és tartalomkezelési tapasztalataink révén támogatjuk ügyfeleinket fő üzleti tevékenységeik működtetésében és azok fejlesztésében."
- A Documentum vállalati tartalomkezelési (ECM) megoldásokat kínál, amelyek lehetővé teszik a szervezetek számára a munkacsoportok, tartalmak és a hozzájuk kapcsolódó üzleti folyamatok egyesítését. A Documentum integrált tartalmi, megfelelési és együttműködési megoldásai támogatják az alkalmazottak munkáját az első megbeszéléstől és tervektől a megtervezésen, előállításon, marketingen, értékesítésen és szolgáltatásokon át a vállalati adminisztrációig. A Documentum egyetlen platform segítségével teszi képessé az embereket arra, hogy az üzleti folyamatokat előrevivő tartalmakat egymással együttműködve hozzák létre, kezeljék, szállítsák és archiválják a dokumentációktól és megbeszélésektől az e-mailig, weboldalakig, nyilvántartásokig és komplex adathordozókig. A Documentum platformja lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy ezeket a tartalmakat számos nyelven terjesszék belső és külső rendszereiken, alkalmazásaikon és felhasználói közösségeiken keresztül. Ennek eredményeképpen a Documentum ügyfelei - amelyek között megtalálhatók a világ legsikeresebb szervezeteinek ezrei - kihasználják a vállalati ismereteket, lerövidítik a piacképességig szükséges időt, fokozzák a vevő elégedettségét, növelik az ellátási lánc hatékonyságát és csökkentik a működési költségeket, miközben javítják általános versenyelőnyüket.
Kapcsolódó cikkek
- Xerox multifunkciós készülék egy nyomtató áráért
- Xerox: új szoftverek irodai multifunkciós rendszerekhez
- Xerox DocuColor 260: 32 lézernyalábbal
- Kilenc új dokumentum-szkenner a Xerox-tól
- Xerox Phaser 8560: szebb és tisztább színes nyomtatás
- Xerox: Színmódosítás hangutasításra
- Xerox technológia számítógépes tartalmak egyszerűbb színkezeléséhez
- Xerox Phaser 4510: Egyedülálló intelligencia és terhelhetőség
- Környezettudatos Xerox
- Újabb női felsővezető a Xeroxnál
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.