Új SAS-megoldások
SAS Marketing Optimalizálás
Az új SAS-megoldás fokozza a marketingkampányok megtérülését (ROI) a többcsatornás kommunikáció optimalizálásával. Ezzel a megoldással a marketingszakemberek nagymértékben javíthatják a kampányok hatékonyságát és eredményességét azáltal, hogy egyidejűleg értékelik az összetett marketing-kampányokat, és így - bármilyen felépítésű kampánysorozat esetén - optimalizálják az egyes ügyfelek számára értékesítendő termékek választékát annak érdekében, hogy maximalizálják a befektetésre vetített megtérülést.
A kapcsolatfelvétel stratégiáját meghatározó hatékony eljárás nélkül számos marketingkampány során a szervezetek nem képesek egyértelműen biztosítani, hogy a különböző kampánymenedzserek ne ugyanazokat az ügyfeleket célozzák meg. Ez azt eredményezheti, hogy az ügyfeleket ellepik az ugyanazon vállalat több csatornáján át érkező marketingajánlatok, s emiatt közömbössé, vagy akár ellenségessé válnak ezekkel szemben. A SAS Marketing Optimalizációs program telepítésével optimalizálható az összes csatornán kimenő marketingkommunikáció, és így az egyes ügyfelekhez csak a számukra legjobb üzenet jut el. Eközben egyidejűleg figyelembe vehetők a rendelkezésre álló csatornák, a kommunikációs költségek, a kapcsolatfelvételi politikák és egyéb üzleti korlátok.
SAS Interaktív Menedzsment
SAS bejelentette a SAS Interaktív Menedzsment 1.1 bevezetését, amely egy valóidős, eseménykövető marketingmegoldás, amely követi az egyes ügyfelek magatartását és ezáltal lehetővé teszi a szükséges információk időben történő eljuttatását abból a célból, hogy támogassa az ügyfél erőfeszítéseit nyereségességének, növekedésének és vállalati értékének megőrzésére. A SAS Interaktív Menedzsment eredményesebbé teszi az ügyfélkapcsolatokat a szinte személyre szóló kommunikáció révén, amely ötvözi a SAS alapvető analitikai erősségét a valóidős magatartás-követéssel, ezáltal lehetővé teszi a pontos ajánlatok megfelelő időben történő eljuttatását.
SAS Marketing Automatizálás
A SAS Marketing Automatizálás 3.1 az analitika hatásos eszközét kínálja a statisztikai háttérrel nem rendelkező marketingelemzők, ill. szegmensmenedzserek számára is. A SAS Marketing Automatizálás 3.1 verziója segíti a marketingszakembereket kampányaik megtervezésében, bármely funkcionális eszköz feláldozása nélkül. Ez a megoldás a teljes marketingcsapat munkáját támogatja, beleértve a marketingelemzőket, az adatbázis-értékesítőket, a mennyiségi elemzéssel és informatikával foglalkozókat a marketingfolyamat minden szintjén, minden eddiginél könnyebbé téve ezáltal a célzott és eredményes ügyfél-kommunikáció kialakítását.
SAS Activity-Based Management
A SAS Activity-Based Management ötvözi a hatékony eredménymérést és elemzést az ágazat vezető adatkezelési szoftverprogramja segítségével.
Azt mondják, hogy „az ügyfélnek mindig igaza van," de ha némely ügyfélben azt az érzetet keltjük, hogy mindig „igaza" van, akkor vesztésre állunk, ami a vállalat általános nyereségességét csökkentheti. Miközben az általános meggyőződés szerint egy vállalat ügyfeleinek 25%-a nem nyereséges, bizonyos esetekben némely vállalkozás ügyfeleinek 90%-a pénzveszteséget okozott számára. Ami ennél is rosszabb, az elemzés szerint a nem nyereséges ügyfelek általában a nyereséges ügyfelek által termelt jövedelmek 300%-át teszik tönkre, mert a veszteséges ügyfelek kiszolgálási költségei - számlafeldolgozási, kezelési költségek, szállítási költségek és hasonlók - messze túllépik az általuk hozott bevételt. A SAS Activity-Based Management segítségével érthetővé és elemezhetővé válik az egyes ügyfelekhez, termékekhez, szolgáltatásokhoz vagy üzleti folyamatokhoz tartozó költség és profit mennyisége.
SAS Enterprise ETL szerver
A SAS Enterprise ETL szerver növeli az adattárolási beruházások megtérülését azáltal, hogy megkönnyíti az informatika számára a döntéshozatalhoz szükséges pontos és teljes körű adatszolgáltatást. A SAS Enterprise ETL szerver létrehozásával a SAS egy erőteljes, az üzleti folyamatok teljes hosszát lefedő vállalati adatintegrációs és kezelési platformot kínál az adatok összeállításához, kezeléséhez, az adattárak javításához, valamint az adatkinyerési, átalakítási és letöltési (ETL) folyamat nagymértékű egyszerűsítéséhez.
Kapcsolódó cikkek
- Aktuális trendek a kockázatkezelési piacon
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Tovább növekszik a magyarországi online reklámok piaca
- Hurrikán-előrejelzés SAS-szoftverrel
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- Fizetni vagy nem fizetni – ez itt az info-kérdés
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Grepton Folyamatok e-Z-ig Szakmai Konferencia
- Forum Nokia technológiai napok Magyarországon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.