Felmérés a gyakori internetezők üdülési szokásairól
A gyakori internetezők 68%-a legalább egyszer, míg 32%-uk ritkábban üdül évente. Az internetezők utazási szokásainak általános jellemzői többek között, hogy szeretnek nyaralni, fontos számukra a pihenés. Szeretik pontosan és aprólékosan megtervezni a vakációt és részletes információkkal rendelkezni az üdülési lehetőségekről.
A gyakori internetezők közel 70%-a szívesen olvasna információt, útleírást a cél országról, illetve keresne (66%) konkrét utazási ajánlatot a weben. A gyakori felhasználók közel 30%-a az utazási szolgáltatást online foglalná le, rendelné meg, de mindössze 8%-uk fizetne ezért az interneten keresztül.
Fontos megemlíteni, hogy a gyakori internetezőknél másodlagos az aktív üdülési lehetőségek megléte, továbbá kevésbé bíznak az utazási irodákban is. Üdülésnél az internetezőknek a két legfontosabb szempont a költségek és a látnivalók választéka. Ezt követi a szálloda, a lakhely minősége és a biztonságos, kényelmes utazás.
A gyakori internetezők zöme (60%) általában családjával, közel húsz százalékuk pedig párjával, illetve barátokkal, munkatársakkal tölti nyaralását. A nyaralási lehetőségekről a felhasználók gyakorlatilag az alábbi három információforrásból tájékozódnak:
barát, ismerős, rokon (32%)
internet (29%)
üdülési katalógusok (24%)
A gyakori internetezők 70%-a tervezi, hogy elmegy üdülni még ebben az évben. Ezen felhasználók 35%-a utazási irodával, míg 60%-uk egyedül, illetve barátokkal, ismerősökkel szeretné megtervezni üdülését. Az internetezők (háztartásukban élőkkel összesen) átlagosan 100-150 ezer forintot terveznek költeni üdülésre ebben az évben és ebből átlagosan maximum 50-100 ezer forintot hajlandóak költeni utazásra (pld. repülőjegy, benzin költségek). Utazásaikat jellemzően saját gépkocsival (67%), busszal (28%), vonattal (23%) tervezik, míg repülővel húsz százalékuk utazna.
Az eredményeket ősszegezve megállapítható, hogy a gyakori internetezők nagy részének meghatározó fontosságú a nyaralási lehetőségek kiválasztásánál az interneten látott információk és lehetőségek.
Kapcsolódó cikkek
- Sun: Környezettudatos-e a hazai informatika?
- Globális kutatóhálózatot indított az EMC
- 68000 fős az NRC piackutatási panelje
- tarGet now! – Megfizethető célcsoportkutatás az NRC-től
- Mechatronikai kutatóközpont lesz Székesfehérváron
- Siemens: biometrikus infrastruktúra Svájcban, GSM hálózatbővítés Maliban
- Online utazási portál a Metrótól
- Újabb Online szolgáltatásokkal modernizál a Lufthansa
- MagyarorszĂĄgi kutatĂĄs a szĂĄznĂĄl tĂśbb pc-vel rendelkezĹ szervezetek adattĂĄrolĂĄsĂĄrĂłl ĂŠs adatmentĂŠsĂŠrĹl
- iPod-csatlakozó a repülőgépeken
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra
Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.