Scala-termékek az idei Szoftverbörzén
Az iScala új verziója - jelentősen bővült funkcionalitással - 2003 őszén került a nemzetközi és a magyar piacra. A Scala tovább erősítette a más szoftverekkel való együttműködés képességét, és az új verzió magában foglal speciális funkciókat is, mint például a CRM, vagy az ellátási láncban (SCM) való részvétel támogatása, a globális bérszámfejtés, az Üzleti Intelligencia megoldások és a legfrissebb Microsoft® Office alkalmazásokkal megvalósított intergráció. Az új verzió megjelenése óta több magyar vállalat is áttért az iScala használatára.
Az iScala CRM-szoftverrel a Scala professzionális rendszert kínál azoknak a vállalatoknak, amelyek kiterjedt értékesítési tevékenységük miatt magasabb CRM-funkcionalitást igényelnek, mint amelyet egy ERP-rendszer magában foglal. Az iScala CRM a Microsoft által fejleszett rendszerre épül, gazdag funkcionalitással rendelkezik és teljes integrációt biztosít az iScala ERP-rendszerrel is.
A vállalatirányítási
rendszerekhez illeszkedő, azok képességeit a vezetői munka támogatásában
felhasználó szoftverek képezik a Scala által nyújtott Business Intelligence
Server termékcsalád elemeit. A Scala magas fokú vezetői információs
megoldásai biztosítják a jelentések paraméterezhetőségét, testreszabott
lekérdezéseket, adatbányászatot, valós idejű jelentések futtatását,
kompatibilitást a vezető analitikus eszközökkel és kompatibilitás a Microsoft
Office alkalmazásaival (Word, Excel, PowerPoint).
Kiss Judit, a Scala ECE Hungary Kft.
ügyvezető igazgatója elmondta: "Az új termékek és új funkcionalitások továbbra
is a kis- és közepes vállalatokat célozzák meg. Elkezdődött azonban egy
folyamat, amely az európai csatlakozással valószínűleg tovább gyorsul: a kis-
és közepes vállalatok piacán is megjelentek azok a versenyképességi
követelmények, amelyek minden eddiginél magasabb fokú üzleti kommunikációt,
tudatosabb piaci munkát és hatékonyabb vezetői információt követelnek." A Scala
bemutatásra kerülő termékeit már alkalmazzák nemzetközi cégek és számottevő
referenciájuk van Európai Uniós környezetben. "A csatlakozás és az európai
szabályozások életbelépése kapcsán, a vállalati ügyvitel terén technológiai
kockázatmentességet és élvonalbeli megoldásokat kínálunk ügyfeleinknek" -
mondta Kiss Judit.
Az új termékek mellett a látogatók képet kaphatnak a Scala, mint szolgáltató hagyományos erősségeiről: az ügyféltámogatás rendszeréről, az oktatási programokról, vagy a kiemelkedő hatékonyságú, azonnali telefonos támogatás, a hotline rendszeréről is.
A Scala termékeit Magyarországon több, mint 200 ügyfél alkalmazza, s a 2003-ben végzett Ügyfél-elégedettségi felmérés szerint a Scala ügyfeleinek 91%-a ajánlaná a Scala termékeit más vállalatoknak is. A Scala ECE Hungary Kft. ügyfelei között megtalálható az AstraZeneca, az ING NN Rt., a Petrolszolg, a Sió-Eckes, a Sodexho, a Wallis Ingatlan Rt., a Sanoma, a Summit Motors, a Zalakerámia, vagy a Tetra Pak.
Kapcsolódó cikkek
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
- Axiál - regionális szerepvállalás Infosys támogatással
- Korszerűsíti ügyfélszolgálatát a Sárga Angyal
- Az SAP világszinten piacvezető a vállalati informatikai megoldások területén
- Microsoft online CRM szoftver
- Magyarul is elérhető az SSA ERP legújabb változata
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.