Startol az IBM
A külső szemlélődő számára ennél látványosabb eredménnyel jár a StarterPack 2 bevezetése. A csomag ugyanis lehetőséget biztosít arra, hogy a vállalkozás akár már egy hónappal a vásárlás után megkezdje az értékesítést a weben, s ami talán még ennél is fontosabb, a rendszer az üzleti igények, illetve a vásárlóktól származó visszajelzések alapján rugalmasan bővíthető. Ezenfelül az IBM Net.Commerce alapú kereskedelmi webhely felállításában minősített "Business Parnterek" segítenek, vagyis nem egyszerű termékárusításról, hanem a tényleges megoldás létrehozásáról van szó, amibe a vállalati rendszerekkel történő integráció éppúgy beletartozik, mint a navigálás optimalizálása vagy a különböző elemzési módszerek megvitatása.
Egyébként augusztus végén induló kampánya keretében az IBM nem csak a hagyományos médiában - a tévében, a rádióban, a nyomtatott sajtóban - kívánja ismertté tenni "e-business csomagjait", hanem az interneten is, bannerhirdetések formájában. Az elkövetkező három hónapban tehát még a csapból is "e-business" folyik, vélhetően a monstre kampánynak ezúttal lesz (az internetezők körében is) kézzelfogható eredménye.
Kapcsolódó cikkek
- Az IBM-nek fontos a Second Life
- Az IBM megvásárolta a Think Dynamics társaságot
- IBM: új technológiák és források
- Négy nap az igényalapú e-business megismerésére
- Nemzetközileg is elismert hazai siker
- Egyesített konferencián az IBM teljes e-business szoftverválasztéka
- IBM: Tivoli portfolió-átstrukturálás
- Tommy Hilfiger e-business IBM-mel, Linuxszal
- .Net, vagy J2EE?
- BA-IBM: e-commerce alkalmazások a légiközlekedésben