Banktechnológiai roadshow
forrás Prim Online, 2004. május 14. 18:00
Az IDC és a Financial Insights "Banktechnológiai Roadshow, Közép- és
Kelet-Európa 2004" cimű konferencia sorozatának témája, hogy a régióban
végbemenő gyors informatikai fejlődés hogyan befolyásolja a pénzügyi
szolgáltatók tevékenységét, és hogyan teszi szabaddá az utat új üzleti
modellek és kapcsolatok létrehozásához, alkalmazkodva a növekvő
hatékonysági elvárásokhoz és a szabályozás részéről jelentkező
nyomáshoz. Budapesten, 2004. május 20-án a Hilton Budapest WestEnd
Hotelben kerül megrendezésre.
A Financial Insights, a világ egyik vezető pénzügyi szolgáltatások kutatásával foglalkozó cége, valamint az IDC CEMA együttesen szervezték meg az első banktechnológiai roadshow-t, melynek témája a gazdasági és monetáris átalakulási folyamatban rejlő kivételes lehetőségek feltárása a közép- és kelet-európai pénzügyi szférában. Májusban és júniusban négy stratégiai fontosságú helyszínt érintve - Budapest, Varsó, Prága és Dubrovnyik - teremtenek fórumot azoknak az információs technológiai fejlesztéseknek a bemutatására, melyek a hagyományos eljárásokat elsöpörve új megközelítések felé nyitják meg az utat a pénzügyi szektorban. A roadshow keretén belül előadásokat hallhatnak az IDC és a Financial Insights elemzőitől, valamint az iparág tekintélyes szakértőitől, másrészt a konferencia helyi partnereitől, mint a Computer Associates, Synergon, Logos, Unisys, SAS, Kyocera, Veritas Software, Advent Europe, Oracle, Borland, System Access.
Kapcsolódó cikkek
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- Dinamikusan emelkedik az internetbanki ügyfelek száma
- Fizetni vagy nem fizetni – ez itt az info-kérdés
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Grepton Folyamatok e-Z-ig Szakmai Konferencia
- Forum Nokia technológiai napok Magyarországon
- Pénzügyi bűncselekményeket kiszűrő automata rendszer Linz szövetkezeti adatbankjánál
- Systems' Day konferencia - először
- IDC: Adattár-virtualizációs és adatközpont konferencia 2007
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus