USA - 28,1 százalékkal bővült az internetes kereskedelem
MTI Sajtóadatbank, 2004. május 24. 09:08
A tavalyihoz mért gyors növekedés egyszerre jelzi az amerikai gazdaság fellendülését és az elektronikus megoldások növekvő népszerűségét. Az első negyedévben a teljes amerikai kiskereskedelmi forgalom értékének 1,9 százaléka bonyolódott az interneten, 1999-ben, az adatgyűjtés első évében 0,7 százalékos volt ez az arány. Az első negyedben az amerikai kiskereskedelem teljes értéke, 834,83 milliárd dollár, 8,5 százalékkal kisebb volt, mint a tavalyi utolsó negyedben, és 8,8 százalékkal nagyobb, mint a tavalyi első negyedben.
Az internetes kereskedelem felmérésekor az amerikai kereskedelmi minisztérium nem számítja be a kulturális és egyéb eseményekre árusított jegyek, az utazási szolgáltatások, a pénzügyi szolgáltatások és a pornográfia generálta forgalmat.
Az internetes kereskedelem felmérésekor az amerikai kereskedelmi minisztérium nem számítja be a kulturális és egyéb eseményekre árusított jegyek, az utazási szolgáltatások, a pénzügyi szolgáltatások és a pornográfia generálta forgalmat.
Kapcsolódó cikkek
- E-kereskedelem: fogy a bizalom a csalások miatt
- Véget ért a netes szex-éhség időszaka
- E-Commerce-díjban részesült Nagy Zsolt
- A magyar internetezők vásárlási szokásai
- Többet költenek a netes vásárlók
- 18 milliárd forint körül alakul az internetes kiskereskedelmi forgalom
- Elégedetlenebbek lettek az Amazon és eBay vevői
- A spam-ek miatt megrendülhet a bizalom az online kereskedelemben
- Az e-üzletben a 30. helyen Magyarország
- Rendeződik az európai ITC piac helyzete
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
2024. november 4. 11:39