O2: MicroStrategy a vállalati szintű riportkészítéshez és elemzéshez

forrás Prim Online, 2004. június 1. 08:20
A MicroStrategy Inc. bejelentette, hogy a német mobiltelekommunikációs piac vezető vállalata, az O2 MicroStrategy Business Intelligence Platformot használ vállalati szintű riportkészítéseihez és elemzéseihez.
Már 1998 óta MicroStrategy-ügyfél az O2; jelenleg a vállalat több mint 400 munkatársa - köztük a marketing, értékesítés, pénzügy és menedzsment - használja a MicroStrategyt különböző elemzésekhez, melyek alapjául a több mint 5,7 millió előfizetőtől összegyűlt adat szolgál. A MicroStrategy felhasználóbarát webfelületén keresztül az O2 különféle alkalmazásokat hoz létre, pl.: hálózati kihasználtság, értékesítési teljesítmény. Több mint 6 terabyte adat áll rendelkezésre az elemzésekhez.

"A MicroStrategy-alapú Business Intelligence rendszerünk mindig percrekész, a pontos előfizetői információk begyűjtése - a vállalat minden szintjéről - és feldolgozása által alapvető szerepet játszik a vállalat sikereinek biztosításában és fenntartásában" - nyilatkozta Clemens Schöffner, az O2-től. "A rendszer az adatok mély dimenzióiba enged betekintést, így menedzsmentünk tagjai specifikus információk birtokába kerülnek pl.: az új vásárlókról, a sikeres értékesítési csatornákról, vagy az éppen népszerű termékekről, melyeket egyszerűen prezentálhatnak egy egyoldalas, könnyen olvasható riport keretében. Most már sokkal jobban fel tudjuk mérni teljesítményünket és növelhetjük operatív hatékonyságunkat."

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36