O2: MicroStrategy a vállalati szintű riportkészítéshez és elemzéshez
forrás Prim Online, 2004. június 1. 08:20
A MicroStrategy Inc. bejelentette, hogy a német mobiltelekommunikációs
piac vezető vállalata, az O2 MicroStrategy Business Intelligence
Platformot használ vállalati szintű riportkészítéseihez és
elemzéseihez.
Már 1998 óta MicroStrategy-ügyfél az O2; jelenleg a vállalat több mint 400 munkatársa - köztük a marketing, értékesítés, pénzügy és menedzsment - használja a MicroStrategyt különböző elemzésekhez, melyek alapjául a több mint 5,7 millió előfizetőtől összegyűlt adat szolgál. A MicroStrategy felhasználóbarát webfelületén keresztül az O2 különféle alkalmazásokat hoz létre, pl.: hálózati kihasználtság, értékesítési teljesítmény. Több mint 6 terabyte adat áll rendelkezésre az elemzésekhez.
"A MicroStrategy-alapú Business Intelligence rendszerünk mindig percrekész, a pontos előfizetői információk begyűjtése - a vállalat minden szintjéről - és feldolgozása által alapvető szerepet játszik a vállalat sikereinek biztosításában és fenntartásában" - nyilatkozta Clemens Schöffner, az O2-től. "A rendszer az adatok mély dimenzióiba enged betekintést, így menedzsmentünk tagjai specifikus információk birtokába kerülnek pl.: az új vásárlókról, a sikeres értékesítési csatornákról, vagy az éppen népszerű termékekről, melyeket egyszerűen prezentálhatnak egy egyoldalas, könnyen olvasható riport keretében. Most már sokkal jobban fel tudjuk mérni teljesítményünket és növelhetjük operatív hatékonyságunkat."
Kapcsolódó cikkek
- Modernizálta informatikai rendszerét a Dunaferr
- Aktuális trendek a kockázatkezelési piacon
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- NEON: pénzügyi irányítási szoftvercsomag a CODA-tól
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Közös mobiltévé-műsorszórást kezdene Németországban a Vodafone, a T-Mobile és az O2
- Érintőképernyős IBM-kasszák egyedülálló szoftverrel a Praktikernél
- HostLogic: SAP-ban az élen
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek