HP-technológia a Graphisoftnál
![](/download/viewattach/40765/1/40/preview-1144217713.jpg)
A Graphisoft olyan hardverszállítót keresett, amelynek kiváló technológiája globális jelenléttel párosul. Végül a legjobb ár-teljesítmény arányt és szolgáltatásminőséget nyújtó HP hardvereit választotta platformja egységesítésére. "Régebben sokféle, eltérő márkájú számítógépet használtunk, ám ezek nem biztosították számunkra a szoftverfejlesztési piacon a vezető pozíció megtartáshoz szükséges teljesítményt", mondta Sárdy Tibor, a Graphisoft informatikai igazgatója.
A HP platform magasabb teljesítményhez juttatja a Graphisoftot, mérsékli az üzemkiesések gyakoriságát, stabilabbá teszi az adattárolást, és általában véve hatékonyabb infrastruktúra felügyeletet biztosít. Miközben a legmodernebb technológiát alkalmazhatják, gyorsabbá és hatékonyabbá válik a vállalat szoftverfejlesztési tevékenysége. "Ügyfélkörünk számos világszerte ismert céget tartalmaz. Ezek a vállalatok készek a legjobb technológiába beruházni a kívánt végeredmény eléréséhez. A HP termékek használata jól érzékelteti, mennyire elkötelezetten törekszünk támogatásukra", mutatott rá Sárdy.
A Graphisoft mostanáig 30 db HP ProLiant szervert, 15 db HP xw4100 munkaállomást és 20 HP noteszgépet telepített környezetében. A számítástechnikai óriásnak köszönhetően már eddig is jelentős költségmegtakarítást ért el: a munkaállomások esetében például 20 százalékos javulásról számolt be a teljes rendszerköltség (TCO) terén. A közeljövőben további 30 munkaállomást és 15 noteszgépet terveznek üzembe állítani.
Kapcsolódó cikkek
- Modernizálta informatikai rendszerét a Dunaferr
- Új HR vezetők a HP-nál
- Graphisoft: 50 százalékkal nőtt a nettó nyereség
- Új műszaki tanácsadó a HP ProCurve Networking Üzletágnál
- Bemutatkozott a HP Magyarország ProCurve Networking üzletága
- Hegedüs Gábor a HP Magyarország új vezetője
- A Nemetscheké a Graphisoft
- Graphisoft: Már csak egy hét…
- HP - nyomtatás, képalkotás: erősebb piaci pozíció, stagnáló bevétel
- HP viszonteladói évértékelő
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bemutatják, mit kell tudni a skizofrén marketing korszakáról
A Marketing Summit témái idén az európai nemzeti marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation által jegyzett European Marketing Agenda pilléreire épülnek. A szakma elismert hazai és nemzetközi szakértői a legújabb marketing, kommunikációs és üzleti trendek, illetve kihívások sikeres megválaszolásán túl a technológiai és AI megoldások eredményes implementációjára is kitérnek majd az eseményen. A Summit Díjátadó Est keretében pedig öt szakmai díj elismeréseit adják át majd a reggeltől késő estig tartó rendezvényen, amelyet szeptember 19-én, a MÜPA-ban tartanak.
A felújított ABB-robotok ragyogó kilátásokat kínálnak a német motorkerékpár-gyártónak
Csillogó tankok, fényes rugóstagok, polírozott króm és porszórásos felületek – a motorkerékpárok esetében elengedhetetlen a vonzó megjelenés. Az egyik német motorkerékpár-gyártónál az ABB robotjai dolgoznak keményen azért, hogy elérjék a járműveknél a kívánt fényezést. Helyüket azonban 8 évnyi fáradhatatlan munka után felújított robotok veszik át.
Indul az Európai Napenergia Akadémia, ahol két év alatt 65 ezer szakembert képeznek ki
2030-ra az Európai Unió célja, hogy 600 gigawatt fotovoltaikus napelem kapacitást építsen ki a kontinensen, amely az EU nettó zéró technológiák iránti keresletének 40%-át fedezné. A jelentős mértékű bővítéshez rengeteg új, ezen a téren szakképzett munkavállalóra van szükség.