LLP, Nexon: Közös integrált időgazdálkodási megoldás
forrás Prim Online, 2004. július 29. 14:17
A vezető üzleti és pénzügyi szoftvermegoldásokat forgalmazó LLP
Budapest és a hazai bér- és humánügyviteli szoftverek piacvezető
szereplője, a NEXON együttműködési megállapodást kötött egymással,
melynek eredményeként - összekapcsolva time@work, valamint nexONTIME
rendszereiket a piacon működő vállalatok mind adminisztrációs, mind
kontrolling igényeit messzemenően kielégítik. A két szolgáltató nem
csak Magyarországon, de abban a hét kelet-közép-európai régióban is
közösen fog fellépni az új konstrukcióval, ahol az LLP már évek óta
sikeresen jelen van.
A megállapodás az LLP által kifejlesztett time@work idő- és költségnyilvántartó/elemző megoldás, valamint a NEXON által kifejlesztett nexONTIME beléptető és munkaidő-nyilvántartó rendszer összekapcsolására irányul. Az új megoldással mindkét cég értéknövelt szolgáltatással állhat közös ügyfeleik rendelkezésére, megkönnyítve számukra az informatikai beruházásaik kapcsán rájuk háruló terheket. Míg a NEXON beléptető és munkaidő-nyilvántartó rendszere adminisztratív jellegű adatokat gyűjt az alkalmazottakról - információkat szolgáltatva például a bérszámfejtési tevékenységhez -, addig az LLP time@work megoldása a munkaidő és költségek elszámolásának automatizálásával a projektkontrollingban nyújt segítséget, olyan kérdésekre adva például választ, hogy a cégek alkalmazottai milyen mértékben járulnak hozzá az árbevétel alakulásához.
Az LLP és a NEXON közötti együttműködés egyébként már több más területen is jól működik. Az LLP által is forgalmazott SunSystems, Navision és Axapta vállalatirányítási rendszerekhez már elkészültek azok az interfészek, melyek a nexONBÉR bér- és táppénzszámfejtő rendszerrel összekapcsolják ezeket. Sőt, július 1-jétől az LLP Budapest is használja ASP üzemmódban egy terminálon keresztül a nexONTIME programot, mely konstrukció a NEXON szerint szintén új távlatokat nyit azon vállalatok számára is, amelyek a rendszer beruházásával járó költségeket és az üzemeltetés gondját nem kívánják saját maguk felvállalni, hanem egy erre szakosodott szolgáltatótól szeretnék igénybe venni.
Az LLP és a NEXON közötti együttműködés egyébként már több más területen is jól működik. Az LLP által is forgalmazott SunSystems, Navision és Axapta vállalatirányítási rendszerekhez már elkészültek azok az interfészek, melyek a nexONBÉR bér- és táppénzszámfejtő rendszerrel összekapcsolják ezeket. Sőt, július 1-jétől az LLP Budapest is használja ASP üzemmódban egy terminálon keresztül a nexONTIME programot, mely konstrukció a NEXON szerint szintén új távlatokat nyit azon vállalatok számára is, amelyek a rendszer beruházásával járó költségeket és az üzemeltetés gondját nem kívánják saját maguk felvállalni, hanem egy erre szakosodott szolgáltatótól szeretnék igénybe venni.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- Tízmilliós LIBRA Szoftver támogatás a Gödöllői Királyi Kastélynak
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
- Oracle: központban az üzletmenet globális kezelése
- IV. SZÁMADÓ Nap: A menedzsment támogatása információval és informatikával