A vártnál kisebb a Swisscom adózott eredménye
Az árbevétel 0,4 százalékkal 4,99 milliárd frankra emelkedett a Debitel-eladás nélkül.
A társaság megerősítette korábbi előrejelzését, mely szerint az idén 10 milliárd lesz az árbevétel és 4,3 milliárd a nyereség
(EBITDA).
Tavaly a Swisscom adózott eredménye közel a kétszeresére, 1,569 milliárd svájci frankra emelkedett a 2002-es 824 millió svájci frankról. Az üzemi eredmény (EBIT) 42,8 százalékkal 2,436 milliárd frankra javult. A pénzforgalmi többlet (EBITDA) 4,64 milliárd svájci frankra nőtt 4,41 milliárdról. A bevétel 0,4 százalékkal 14,581 milliárd svájci frankra nőtt tavaly.
A Swisscom péntek délelőtt 407 svájci frank volt a zürichi értéktőzsdén, 0,73 százalékkal olcsóbb a csütörtöki 410 svájci frankos zárónál. Pénteken 410 svájci frankon nyitott, 0,25 százalékkal volt olcsóbb, mint januárban - eddig 430-382 svájci frank között alakult -, és 7,39 százalékkal drágább, mint egy éve.
Kapcsolódó cikkek
- A Swisscom eladja az Antenna Hungariát
- Az Apple közzétette második negyedéves pénzügyi eredményét
- Bevétel- és profitnövekedés a Nemetscheknél
- F-Secure első negyedév: rekordszintű árbevétel és javuló jövedelmezőség
- HostLogic: tavaly 25 százalékos növekedés
- Az Infineon második üzleti negyedéve: ismét veszteség
- 611 millió dolláros veszteségről számolt be az AMD
- Nokia-negyedév: csaknem 10 milliárd eurós eladás
- A vártnál kisebb veszteség az LG.Philipsnél
- A France Télécom tavalyi éve: 28 százalékkal csökkent a profit
Már több mint 600 iskola használja az egyik leginnovatívabb magyar matekoktatási platformot
A 2024/2025-ös tanévtől a mateking teljesen ingyenessé tette a tanórai használatot az általános és középiskolákban dolgozó matematikatanárok számára. Eddig a hazai iskolák közel hetede csatlakozott, és csaknem 6000 tanár kapott már hozzáférést az oktató platformhoz, amely a hagyományos tantermi tanítást kiegészítve nyújt izgalmas, innovatív oktatási megoldásokat.
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.