NEC-Mitsubishi: európai jelenlét és tervek

Kovács Attila, 2004. október 17. 14:30
A kizárólag professzionális megjelenítők (CRT, LCD) előállítására szakosodott NEC-Mitsubishi Electronic Display (NMD) vállalat európai tevékenységét 2004-ben nagy tervekkel kezdte meg - tájékoztatta múlt héten régiónk újságíróit Fred Hoergstetter, a közép- és kelet-európai eladásokért felelős vezérigazgató.
Cég európai üzletfejlesztési terveit a következőkben foglalta össze.

Jelenleg már hat európai régiós iroda (Egyesült Királyság, Franciaország, Spanyolország, Olaszország, Skandinávia, Európa többi része) működik. Az idei árbevételi terv, több mint háromszoros növekedéssel, 1,4 -1,5 milliárd dollár. A megjelenítők 30%-át úgynevezett réspiacokra (orvosi, pénzügyi, egyéb professzionális alkalmazásokhoz) terítik. A vállalati eladások mértéke a teljes forgalom 70-a. A közép-kelet európai régión belül a lengyel-magyar-szlovák-cseh piacokon erősíteni készül a cég, amely nálunk legközelebb a budapesti Intel roadshow-n jelentkezik termékeivel.

A nagy méretű , LCD technológiájú, ún. public diplay berendezések terén az európai ügyfelek között található már többek között az Erste Bank, Vodafone, BBC, Canal+, Audi, DaimlerChrysler, Barclays, Volkswagen, valamint a müncheni, düsseldorfi és zürichi repülőtér. A vállalati eladások terén az NMD asaztali LCD megjelenítői már megjelentek többek között a BMW-nél, Audinál, Deutsche Banknál, a Totalnál, az Orange-nál, Siemensnél, Renaultnál és a Credit Suisse-nél. A kiskereskedelmi/SOHO területre szánt NMD AccuSync berendezések olyanoknál kaphatók, mint a MediaMarkt, Saturn, METRO és a Carrefour áruházláncok. A cég Európában is nagy jelentőséget tulajdonít az orvosi alkalmazásoknak, így "Medical Display" (MD) sorozata két tagját (MD21GS-3MP, MD21GS-2MP) még idén, október és december között dobja piacra.

A két japán elektronikai óriás leányvállalataként funkciponáló NMD "See More" mottója Hoergstetter szerint jobb európai szolgáltatásokat és támogatási rendszert (biztonság a beruházásban, beruházás-védelem) jelent. A termékek és megoldások terén az NMD 100%-ban fókuszál a helyi partnerekre, akiket a cég stratégiai értéklánca alapvető részének tekint.
Kulcsszavak: Mitsubishi NEC

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01