Digitális médiafelületi megoldással bővíti üzleti videoszolgáltatását a Cisco

forrás Prim Online, 2007. január 28. 16:25
A Cisco bejelentette a Cisco Digital Signage nevű termékét, amely megoldást nyújt a digitális tartalmak felügyeletére, közzétételére és lejátszására a hálózatba kötött digitális média megjelenítő eszközökön. Ezzel egy időben a NEC Display és a Cisco bejelentette együttműködését, amely révén a két vállalat médiafelületű megoldásokat kínál e piac bővülő igényeinek kielégítésére.
A Cisco megjelenése a digitális médiafelületi rendszerek piacán azt jelzi, hogy olyan dinamikus és könnyen használható kommunikációs eszközről van szó, amellyel a cégek optimalizálhatják marketing-,  reklám- és képzési tevékenységeiket, és hatékony, magas minőségű szolgáltatásokat kínálhatnak ügyfeleiknek. A Cisco Digital Signage rendszerrel a szervezetek maximálisan kihasználhatják az újszerű kapcsolatban rejlő marketing-, reklám- és kommunikációs lehetőségeket. A kiskereskedelmi hálózatok például a digitális médiafelületen új termékek bemutatásával növelhetik bevételeiket, a bankok pedig ilyen eszközökkel kelthetik  fel a sorban álló ügyfelek figyelmét új szolgáltatásaikra. További lehetséges vertikális alkalmazási területet jelentenek a kormányhivatalok kommunikációja vagy képzései, a hotelekben, repülőtereken vagy egyéb nyilvános helyeken megjelenített információs tartalmak, sőt, akár a kórházi várótermekben sugárzott hírek és információk is.

A Cisco Digital Signage a Cisco Digital Media System nevű digitális médiarendszerre épül, amely integrált megoldást kínál a digitális média létrehozására, kezelésére és elérésére, emellett pedig az asztali gépes felhasználó számára is egyszerűen és rugalmasan teszi lehetővé az élő videóközvetítések és az egyedileg rendelt fizetős videoműsorok (VOD) elérését.

A Cisco Digital Signage megoldása két termékből áll. A Cisco Digital Media Manager a digitális tartalmak létrehozását, felügyeletét és digitális médiafelületi megjelenítőkön történő közzétételét irányító webes alkalmazás. A szoftver távoli eléréssel feltérképezi és kezeli a Cisco Digital Media Players lejátszókhoz küldött egyedi és a csoportos digitális jeleket. Emellett kezeli a lejátszási listákat, a tartalomütemezéseket, a képernyőzónás, testre szabható sablonokat, a szerepkör alapú hozzáférés-szabályozást, a monitoringot és a kimutatáskészítést. A Cisco Digital Media Player egy kisméretű eszköz, amely a digitális médiafelületi eszközökön megjelenő videoanyag, grafika és szöveg lejátszását vezérli. A Cisco Media Player támogatja a teljes képernyős megjelenítést és a grafikus zónákat, a magas rendelkezésre állásról és a tartalékra való automatikus átállásról pedig helyi tárolóegysége gondoskodik. A Cisco Media Player normál és magas felbontásban egyaránt támogatja az MPEG 1, 2 és 4 videoformátumot.

„A Cisco digitális médiafelületi megoldása teljesen átformálja majd a Mediamarkt és a Saturn elektronikai üzleteinkben a  vásárlóinkkal történő valós idejű kommunikációt,  mivel vonzó tartalmakkal hívjuk fel  figyelmüket az aktuális helyszíni promóciókra és termékekre” – mondta Maurizio Besurga, az olaszországi MediaMarkt informatikai igazgatója. „A MediaMarkt számára a Cisco Digital Signage igazi nagy előnye egyrészt az, hogy egyszerűen integrálható a meglévő IP-hálózatunkba, másrészt pedig az egyes üzleteknek vagy üzletcsoportoknak kellő önállóságot biztosít arra, hogy releváns tartalommal, látványos video- és flash animációkkal szólítsuk meg vásárlóinkat. Ugyanakkor tökéletes üzleti platformot kínál, amelyre a jövőben a digitális információs pontok, tartalomban gazdag médiakioszkok és tovább értékesíthető hirdetési felületek építhetők.”

NEC-Cisco együttműködés

A NEC Display Solutions és a Cisco együttműködése keretében az e területen úttörőnek számító NEC a díjnyertes, nagy képernyős MultiSync LCD-kijelzőcsaláddal jelenik majd meg a piacon, a Cisco pedig a Cisco Digital Signage megoldásával nem csak egyszerű kezelhetőséget és nagy hatékonyságot, hanem marketing-, reklám- és képzési funkciókban gazdag megoldást nyújt a digitális médiafelületi rendszereket választók számára. 
Kulcsszavak: NEC Cisco

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde

A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből. 

2024. május 8. 14:16

GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I

Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése,  valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.

2024. május 8. 11:28

Új jelölés lesz a fenntarthatóság ismérve

Új minősítési kategóriát hozott létre a Siemens az EcoTech megjelöléssel, amivel az iparban, az energiaelosztásban használatos termékeinek fenntarthatósági jellemzőiről ad átfogó képet. Segítségével a vásárlók könnyen megtalálják a számukra egyszerre előnyös és környezetbarát megoldásokat.

2024. május 7. 17:59

A Schneider Electric együttműködik a WageIndicator Foundationnel

Becslések szerint világszinten a munkavállalók mintegy egyharmada kevesebbet keres, mint amennyi a nyugodt, tisztességes megélhetése biztosításához elegendő. A helyzet javítása érdekében összefogásra van szükség, ennek jegyében a Schneider Electric három évre szóló partnerségi megállapodást kötött a WageIndicator Foundation nevű szervezettel.

2024. május 7. 14:53

Díjnyertes Samsung klímamegoldások az MCE 2024-en

A Samsung Electronics Air Conditioner Europe (SEACE) legújabb fejlesztéseivel és termékeivel vett részt a 2024-es Mostra Convegno Expocomfort (MCE) hűtés-fűtéstechnikai szakkiállításon. Az MCE kiváló lehetőséget nyújt arra, hogy a vállalat bemutathassa mind a lakossági, mind a kereskedelmi termék- és szolgáltatáskínálatát a HVAC+R*  területén, amelyeket a kényelem és az összekapcsolhatóság vezérel. A szakkiállításon a Samsung tovább erősíthette iparági pozícióját, a termékeket MCE Kiválósági díjakkal ismerték el, illetve a 2024-es Év Terméke díjat is elnyerte a vállalat.

2024. május 7. 10:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36