Vállalatirányítás mobiltelefonról

Gyors vezetői döntéshozatal bárhol, bármikor

forrás Prim Online, 2004. november 16. 14:34
A Volán Elektronika vadonatúj és hazánkban egyedülálló megoldásával a cégvezető a vállalatirányítási rendszerhez akár telefonján keresztül is hozzáférhet, ellenőrizheti a kimutatásokat és letöltheti a legfrissebb adatokat. A LIBRA üzleti megoldás mobil kliensével így a sürgős döntések meghozatalához szinte bárhol és bármikor könnyedén kaphat információt. A mai modern készülékekkel a kapcsolat gyors, biztonságos és olcsó.
A Volán Elektronika Rt. csaknem húsz éve fejleszt vállalatirányítási rendszereket, közép- és nagyvállalatoknak szánt, Oracle alapú integrált rendszerével 1993 óta van jelen a piacon. A cég legfrissebb fejlesztése, a LIBRA6i átfogó kontrolling rendszere, az InfoCenter belső és külső információs igények kielégítésére, döntéstámogatásra, beszámolói kötelezettségek elvégzésére és ellenőrzésre szolgál. A felhasználók novembertől, a mobil kliens segítségével a világon szinte bárhol és bármikor mobiltelefonjukon keresztül hozzáférhetnek a rendszer információihoz

A LIBRA mobil kliens másik előnye az egyszerűség: használatához nincs szükség különleges mobiltelefonra, a legtöbb mai modern készülékről biztonságosan elérhető, a https protokoll biztosítja, hogy illetéktelenek nem tudnak az adatokhoz hozzáférni. Egy táblázat letöltése összesen 2000 és 4000 byte közötti adatforgalmat jelent, ami nem csak gyors elérést, de alacsony adatátviteli költségeket is jelent. A táblázatok és kimutatások letöltése mellett a döntéshozó az egyes konkrét cellaértékekhez címzett megjegyzéseket fűzhet, amit sms vagy e-mail formájában elküldhet beosztottjának.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01