BMC Software: teljes megoldás az üzleti szolgáltatások menedzsmentjéhez

forrás Prim Online, 2004. november 19. 12:10
Vállalatvezetőknek szóló üzleti szolgáltatásmenedzsment (business service management, BSM) rendezvényén a BMC bejelentette, hogy új, integrált megoldásokkal bővítette ki a BSM nagygépes támogatását.
A MAINVIEW nagygépes menedzsment megoldások és SmartDBA adatmenedzsment megoldások a BMC Service Impact Manager termékben történő integrációja lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy jobban átlássák és menedzseljék a nagygépes környezeteik és üzleti célkitűzéseik közötti kapcsolatokat, kiteljesítve a BSM stratégiát.

A mai Fortune 1000 vállalatok nagy része továbbra is üzleti szolgáltatásuk kulcsfontosságú elemeként támaszkodik a nagygépekre. A nagygépes tevékenységek mérésének és a működést összegző jelentések készítésének képessége ezen vállalatok informatikai vezetői számára hatékony eszközöket biztosít.

A BMC Impact Integration for MAINVIEW és a BMC Impact Integration for SmartDBA bejelentésével a BMC Software lehetőséget biztosít nem csak az üzleti hatékonyság nagygépes jelentésére és elemzésére, de ezeket az információkat az általános informatikai környezet menedzsmentjébe is integrálja.

A BMC Software MAINVIEW termékcsaládja integrált, egyszerűen használható és költséghatékony megoldást kínálnak a z/OS és OS/390 alkalmazások és erőforrások nyomon követésére, menedzsmentjére, automatizálására és optimalizálására. A MAINVIEW AutoOPERATOR technológia segítségével a BMC Impact Integration for MAINVIEW ezeket a megoldásokat a BMC Service Impact Managerbe integrálja, biztosítva, hogy a megfelelő MAINVIEW események leszállítása az üzleti szolgáltatások kontextusában történjen. Lehetőség van a riasztás-menedzsment és önműködő válaszok megvalósítására, komoly alapot biztosítva a platform folyamatos felügyeletére.

A SmartDBA átfogó domain tapasztalattal gazdagítja az IMS és DB2 megoldásokat, olyan eszközöket és segédprogramokat nyújt, amelyek az adott platform adatbázisainak menedzsmentjéhez szükséges adminisztrációs, teljesítménnyel kapcsolatos és visszaállítási feladatokat látják el. A MAINVIEW események is a SmartDBA bemenő adatait képezik, pontosítás és diagnosztikai feldolgozás céljából. Ezek az események, valamint a natív SmartDBA események mind a DBA számára elérhetők a SmartDBA konzolon keresztül, mind pedig a BMC Service Impact Manager számára a BMC Impact Integration for SmartDBA megoldáson keresztül
Az adatbázis-környezetekkel kapcsolatos átfogó tapasztalatok alapján képes a SmartDBA a riasztásokkal kapcsolatos információk kiegészítésére és továbbfejlesztésére, valamint az adatbázis-környezet belső kapcsolatainak és konfigurációinak megvilágítására. Ez maximalizálja a BMC Impact Integration for SmartDBA abbéli képességét, hogy megállapítsa az üzleti szolgáltatások és az azokat támogató mögöttes összetevők és folyamatok közötti logikai kapcsolatokat.
Kulcsszavak: BMC

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel

Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.

2024. november 4. 11:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59