BMC Software: teljes megoldás az üzleti szolgáltatások menedzsmentjéhez

forrás Prim Online, 2004. november 19. 12:10
Vállalatvezetőknek szóló üzleti szolgáltatásmenedzsment (business service management, BSM) rendezvényén a BMC bejelentette, hogy új, integrált megoldásokkal bővítette ki a BSM nagygépes támogatását.
A MAINVIEW nagygépes menedzsment megoldások és SmartDBA adatmenedzsment megoldások a BMC Service Impact Manager termékben történő integrációja lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy jobban átlássák és menedzseljék a nagygépes környezeteik és üzleti célkitűzéseik közötti kapcsolatokat, kiteljesítve a BSM stratégiát.

A mai Fortune 1000 vállalatok nagy része továbbra is üzleti szolgáltatásuk kulcsfontosságú elemeként támaszkodik a nagygépekre. A nagygépes tevékenységek mérésének és a működést összegző jelentések készítésének képessége ezen vállalatok informatikai vezetői számára hatékony eszközöket biztosít.

A BMC Impact Integration for MAINVIEW és a BMC Impact Integration for SmartDBA bejelentésével a BMC Software lehetőséget biztosít nem csak az üzleti hatékonyság nagygépes jelentésére és elemzésére, de ezeket az információkat az általános informatikai környezet menedzsmentjébe is integrálja.

A BMC Software MAINVIEW termékcsaládja integrált, egyszerűen használható és költséghatékony megoldást kínálnak a z/OS és OS/390 alkalmazások és erőforrások nyomon követésére, menedzsmentjére, automatizálására és optimalizálására. A MAINVIEW AutoOPERATOR technológia segítségével a BMC Impact Integration for MAINVIEW ezeket a megoldásokat a BMC Service Impact Managerbe integrálja, biztosítva, hogy a megfelelő MAINVIEW események leszállítása az üzleti szolgáltatások kontextusában történjen. Lehetőség van a riasztás-menedzsment és önműködő válaszok megvalósítására, komoly alapot biztosítva a platform folyamatos felügyeletére.

A SmartDBA átfogó domain tapasztalattal gazdagítja az IMS és DB2 megoldásokat, olyan eszközöket és segédprogramokat nyújt, amelyek az adott platform adatbázisainak menedzsmentjéhez szükséges adminisztrációs, teljesítménnyel kapcsolatos és visszaállítási feladatokat látják el. A MAINVIEW események is a SmartDBA bemenő adatait képezik, pontosítás és diagnosztikai feldolgozás céljából. Ezek az események, valamint a natív SmartDBA események mind a DBA számára elérhetők a SmartDBA konzolon keresztül, mind pedig a BMC Service Impact Manager számára a BMC Impact Integration for SmartDBA megoldáson keresztül
Az adatbázis-környezetekkel kapcsolatos átfogó tapasztalatok alapján képes a SmartDBA a riasztásokkal kapcsolatos információk kiegészítésére és továbbfejlesztésére, valamint az adatbázis-környezet belső kapcsolatainak és konfigurációinak megvilágítására. Ez maximalizálja a BMC Impact Integration for SmartDBA abbéli képességét, hogy megállapítsa az üzleti szolgáltatások és az azokat támogató mögöttes összetevők és folyamatok közötti logikai kapcsolatokat.
Kulcsszavak: BMC

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01