Újabb mérföldkő a BEA-forráskódok megnyitásában
Az Apache Beehive újdonságait a november 17-én véget ért ApacheCon US 2004 kiállításon mutatták be. Legfontosabbak ezek közül:
Elérhetővé válik kódjának frissített kiadása (Milestone 1), mely most fejlesztői dokumentációval és egy mintaalkalmazással támogatja a Java kontrollokat, a NetUI PageFlow-kat és a Java Web Services-t.
Újítás, hogy az Apache Software Foundation inkubációs projektjeként létrehozott kiadásban a fejlesztők maguk is beleírhatnak a kódbázisba.
Az Apache Beehive alkalmazások ezentúl futtathatók az Apache Geronimón, az Apache Software Foundation J2EE szerverprojektjén, valamint a J2EE specifikáció ObjectWeb által létrehozott nyílt forráskódú implementációján, a JonAS-on. A Red Hat, mely az ObjectWeb közösség tagja, ezt első lépésnek tekinti ahhoz, hogy megvalósítsa alkalmazásszerverén az Apache Beehive teljes támogatását.
Új eszközökkel egészítették ki az Apache Beehive-t, köztük a Hibernate-hez, egy objektum-relációs, perzisztens keretrendszerhez kapcsolódó kontrollal.
Az Apache Beehive projekt M1 kód-kiadása mostantól mindenki számára elérhető, s így szabadon felhasználható nemcsak a nyílt forráskódú Beehive fejlesztésekhez, de a BEA WebLogic Workshop 8.1-et használók számára is.
Kapcsolódó cikkek
- Open XML - A felhasználók döntenek dokumentumaik formátumáról
- Eseményvezérelt SOA
- Fiókirodát nyit Budapesten a BEA Systems
- Java EE 5 kompatibilis alkalmazásszerver a BEA-tól
- Web 2.0 termékek a BEA Systemstől
- Szabványok a szolgáltatásorientált fejlesztésért
- Stratégiai szövetséget kötött a CA és a BEA Systems
- Nyílt forrású közösség a globális lakásválság enyhítéséért
- Sikeres tavalyi év, emelkedő SOA-bevételek a BEA Systemsnél
- Már a "Sötét Csillag" is nyílt forráskódú
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.