CTIA Wireless: LG Electronics 520 négyzetméteren
Észak-Amerika legnagyobb IT-showján, amelyet az amerikai CTIA (Cellular Telecommunications Industry Association) szervez meg minden év márciusában több mint 500 IT és távközlési cég vesz részt - olyanok, mint a Nokia, a Motorola, a Siemens, a Microsoft, az Intel és a Hewlett-Packard –, hogy a nagyközönség elé tárhassák legújabb fejlesztésű távközlési termékeiket, ideértve a mobiltelefonokat is.
Az LG Electronics észak-amerikai üzleti lehetőségeire és innovatív, felhasználó központú gyártási technológiáira támaszkodva kívánta vezető imázsát erősíteni a CTIA-n.
Az LG Electronics kiállította HSDPA mobilkészülékét - amelyet sikeresen teszteltek már mind Európában, mind az USA-ban - valamint 3 és 3.5G-s készülékeinek széles választékát, ideértve a csúcstechnológiát képviselő WCDMA telefonjait (négy típust, mint pl. az LG-U8180), ezzel is erősítve piaci vezető imázsát a harmadik generációs mobilkészülékek észak-amerikai piacán.
Több más piacvezető újdonság között a cég bemutatta a világ első földi DMB telefonját (LG-LT1000), szatelit DMB telefonját (LG-SB100), egymillió poligonos 3D game telefonjait (LG-SV360 és LG-KV3600), MP3-as lejátszóval is felszerelt nagy felbontású beépített kamerával rendelkező készülékét.
Figyelemre méltó továbbá a cég által kiállított két különböző típusú mobilkészülék (LG-VX8000 és LG-VX8100), amelyeket az USA első EV-DO szolgáltatását nyújtó Verizon Wireless számára, illetve az oldalra csúsztatható QWERTY messenger (LG-F9100), amelyet a Cingular Wireless részére készítettek. Kiállításra került továbbá egy GSM-re épülő 2.75 G-s EDGE készülék (LG-A7110), különböző PTT (push to talk) telefonok (LG-VX4700, LG-F7200, LG-AX4750 és az LG-VX4270) – vagyis azok az innovatív termékek, amelyekkel az amerikai mobilpiacot célozza meg a cég.
Az LG Electronics idén először 4-5 különböző stratégiai mobilkészülékkel is el fogja látni az USA legnagyobb CDMA szolgáltatóját, a Verizon Wireless-t, hogy ez utóbbi lendületbe hozhassa EV-DO szolgáltatását. Pozitív válaszként a Cingular 3.5G-s HSDPA szolgáltatására, mely feltehetőleg ez év második felében kerül bevezetésre, a cég készen áll a térhódításra az észak-amerikai mobilpiacon a következő generációs mobilkészülékekkel is, és be szeretne 2006-ban kerülni az első három mobilgyártó közé ezen a piacon.
Az LGE törekszik további lépéseket tenni a legnagyobb szolgáltatókon túlmenően az Alltel és a US Cellular felé is Észak-Amerikában és kész agresszív marketingkampányt folytatni annak érdekében, hogy a megőrizhesse az USA mobilpiacán a tavalyi évben kivívott kedvező pozícióját.
Az LG Electronics 27%-os piaci részesedést ért el Észak-Amerika CDMA szolgáltatásának piacán, ezzel második éve tartva vezető helyét, az IDC adatai szerint. A cég több mint 22 milliós CDMA és GSM mobilkészülék eladásával megerősítette vezető helyét az észak-amerikai piacon.
Kapcsolódó cikkek
- LG Google csokoládé telefon
- Összefogás után per: az LG beperelte a Hitachit
- Microsoft-LG szabadalom-engedélyezési megállapodás
- Moszkvában debütált a kompakt LG Shine telefon
- Megérkezett Európába az LG Shine telefon
- 100 dolláros LG 3G mobiltelefon
- LG Prada KE850 - iPhone szerű mobiltelefon
- Újabb LG DMB telefon
- LG - Prada együttműködés: csúcstechnológia és avantgárd
- 21 iF Design díjat kapott az LG
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.