CTIA Wireless: LG Electronics 520 négyzetméteren

forrás Prim Online, 2005. április 3. 10:11
Az LGE részt vett a 2005-ös CTIA Wireless kiállításon, amely március 14 és 16-a között került megrendezésre New Orleansban, Louisana államban. A cég fő törekvése, hogy bekerüljön az első három mobilkészülék-gyártó közé az észak amerikai piacon.
Az LG Electronics egy nagyméretű, 520 négyzetméter alapterületű kiállítási területen jelent meg a CTIA Wireless 2005-ön, hogy bemutassa élvonalbeli IT termékskáláját. A kiállított termékek között voltak olyan piacvezető készülékek, mint a 3.5 G-s HSDPA mobiltelefon, melynek első tesztjei sikerrel zajlottak Észak Amerikában, földi és szatelit DMB telefonok, WCDMA készülékek, 3D-s multimédiás telefonok a játékok szerelmeseinek, és MP3 lejátszóval is felszerelt nagy felbontású beépített kamerával rendelkező készülékek. Kiállításra kerültek továbbá olyan innovatív telekommunikációs készülékek, mint az EV-DO, az EDGE és a PTT telefonok, valamint a QWERTY kiosztású (PC) billentyűzettel rendelkező messenger készülék is, amely idén piacvezető termék lesz az USA-ban.

Észak-Amerika legnagyobb IT-showján, amelyet az amerikai CTIA (Cellular Telecommunications Industry Association) szervez meg minden év márciusában több mint 500 IT és távközlési cég vesz részt - olyanok, mint a Nokia, a Motorola, a Siemens, a Microsoft, az Intel és a Hewlett-Packard –, hogy a nagyközönség elé tárhassák legújabb fejlesztésű távközlési termékeiket, ideértve a mobiltelefonokat is.

Az LG Electronics észak-amerikai üzleti lehetőségeire és innovatív, felhasználó központú gyártási technológiáira támaszkodva kívánta vezető imázsát erősíteni a CTIA-n.

Az LG Electronics kiállította HSDPA mobilkészülékét - amelyet sikeresen teszteltek már mind Európában, mind az USA-ban - valamint 3 és 3.5G-s készülékeinek széles választékát, ideértve a csúcstechnológiát képviselő WCDMA telefonjait (négy típust, mint pl. az LG-U8180), ezzel is erősítve piaci vezető imázsát a harmadik generációs mobilkészülékek észak-amerikai piacán.

Több más piacvezető újdonság között a cég bemutatta a világ első földi DMB telefonját (LG-LT1000), szatelit DMB telefonját (LG-SB100), egymillió poligonos 3D game telefonjait (LG-SV360 és LG-KV3600), MP3-as lejátszóval is felszerelt nagy felbontású beépített kamerával rendelkező készülékét.

Figyelemre méltó továbbá a cég által kiállított két különböző típusú mobilkészülék (LG-VX8000 és LG-VX8100), amelyeket az USA első EV-DO szolgáltatását nyújtó Verizon Wireless számára, illetve az oldalra csúsztatható QWERTY messenger (LG-F9100), amelyet a Cingular Wireless részére készítettek. Kiállításra került továbbá egy GSM-re épülő 2.75 G-s EDGE készülék (LG-A7110), különböző PTT (push to talk) telefonok (LG-VX4700, LG-F7200, LG-AX4750 és az LG-VX4270) – vagyis azok az innovatív termékek, amelyekkel az amerikai mobilpiacot célozza meg a cég.

Az LG Electronics idén először 4-5 különböző stratégiai mobilkészülékkel is el fogja látni az USA legnagyobb CDMA szolgáltatóját, a Verizon Wireless-t, hogy ez utóbbi lendületbe hozhassa EV-DO szolgáltatását. Pozitív válaszként a Cingular 3.5G-s HSDPA szolgáltatására, mely feltehetőleg ez év második felében kerül bevezetésre, a cég készen áll a térhódításra az észak-amerikai mobilpiacon a következő generációs mobilkészülékekkel is, és be szeretne 2006-ban kerülni az első három mobilgyártó közé ezen a piacon.

Az LGE törekszik további lépéseket tenni a legnagyobb szolgáltatókon túlmenően az Alltel és a US Cellular felé is Észak-Amerikában és kész agresszív marketingkampányt folytatni annak érdekében, hogy a megőrizhesse az USA mobilpiacán a tavalyi évben kivívott kedvező pozícióját.

Az LG Electronics 27%-os piaci részesedést ért el Észak-Amerika CDMA szolgáltatásának piacán, ezzel második éve tartva vezető helyét, az IDC adatai szerint. A cég több mint 22 milliós CDMA és GSM mobilkészülék eladásával megerősítette vezető helyét az észak-amerikai piacon.

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?

Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.

2024. november 20. 13:24

Karácsony korlátok nélkül

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek. 

2024. november 19. 20:46

A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association

A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.

2024. november 19. 19:27

A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai

A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.

2024. november 15. 19:13

Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot

A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták. 

2024. november 15. 18:00

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01