A MultiSoft a legeredményesebb Navision-partner
forrás Prim Online, 2005. április 16. 10:10
Navision partnernapot tartott a szoftverfejlesztő óriás hazai leányvállalata, a Microsoft Magyarország Kft. A rendezvényen többek között a "Legeredményesebb Navision Partner 2004-ben" díj is átadásra került. A trófeát a MultiSoft Kft. vihette haza.
A Microsoft Magyarország Kft. "a legeredményesebb Navision-partner 2004-ben" kitüntetést adományozta a MultiSoft Számítástechnikai Kft-nek. A cég 2000 óta foglalkozik a Microsoft Business Solutions ágazat Navision ügyviteli rendszerének forgalmazásával és bevezetésével, mely iránt a kereslet az utóbbi években ugrásszerűen nőtt, különösen a multinacionális cégek leányvállalatai döntöttek a Navision és a MultiSoft mellett. Így partnereik közé tartozik többek között a Schmitz-Cargobull, a Hödlmayr Hungária Logistics Kft, a NIFAST Hungary Kft, a Pilkington Hungary Kft, a GfK Hungária, a BMG Hungary, a Stora Enso, a NewYorker, a Renault Trucks teljes hazai viszonteladói hálózata, de olyan cégek is, mint a SZÁMALK Oktatási Kft., vagy az Editio Musica Budapest. A mai napig számított 65 implementálással a MultiSoft nemcsak a Microsoft legeredményesebb partnere, de egyben hazánk legnagyobb bevezetési tapasztalattal bíró cége is.
A Microsoft Business Solutions üzletág árbevétele 2004-ben több mint 50 százalékkal nőtt, s ebben jelentős szerepet játszott a MultiSoft tevékenysége. A megtisztelő címet a Microsoft Siófokon megrendezett Navision-partnernapján, március 3-án Vityi Péter vezérigazgató adta át a MultiSoft ügyvezető igazgatójának, Kelemen Gábornak.
Kelemen Gábor a díj átvételekor kifejtette: a MultiSoft, mint a Navision legrégebbi hazai forgalmazója valóban jelentős ügyfélkörrel rendelkezik, de természetesen ennyivel nem elégedhet meg. Közvetlen céljuk ezért ebben az évben a 20%-os bővülés, mely az időarányos adatok alapján teljesülni is látszik. Mint az Siófokon is elhangzott - tette hozzá az igazgató -, ebben a piacban még rengeteg kiaknázatlan lehetőség van. Magyarországon mintegy tízezer potenciális felhasználóval számolhatunk, melyek közül évente öt-hatszázat foglalkoztat a bevezetés kérdése. Ebben jelentős szerepet játszik a beruházásokhoz kapcsolódó uniós támogatások rendszere, más vállalatok pedig külföldi anyavállalataik nyomására lépnek a Navision irányába. Ez az oka, hogy itthon kisebb vállalatok is bevezetik a Microsoft vállalatirányítási rendszerét. Ugyanakkor ezt még senki sem bánta meg, amit a verziókövetési és modulbővítési igények is jól szemléltetnek.
A Microsoft Business Solutions üzletág árbevétele 2004-ben több mint 50 százalékkal nőtt, s ebben jelentős szerepet játszott a MultiSoft tevékenysége. A megtisztelő címet a Microsoft Siófokon megrendezett Navision-partnernapján, március 3-án Vityi Péter vezérigazgató adta át a MultiSoft ügyvezető igazgatójának, Kelemen Gábornak.
Kelemen Gábor a díj átvételekor kifejtette: a MultiSoft, mint a Navision legrégebbi hazai forgalmazója valóban jelentős ügyfélkörrel rendelkezik, de természetesen ennyivel nem elégedhet meg. Közvetlen céljuk ezért ebben az évben a 20%-os bővülés, mely az időarányos adatok alapján teljesülni is látszik. Mint az Siófokon is elhangzott - tette hozzá az igazgató -, ebben a piacban még rengeteg kiaknázatlan lehetőség van. Magyarországon mintegy tízezer potenciális felhasználóval számolhatunk, melyek közül évente öt-hatszázat foglalkoztat a bevezetés kérdése. Ebben jelentős szerepet játszik a beruházásokhoz kapcsolódó uniós támogatások rendszere, más vállalatok pedig külföldi anyavállalataik nyomására lépnek a Navision irányába. Ez az oka, hogy itthon kisebb vállalatok is bevezetik a Microsoft vállalatirányítási rendszerét. Ugyanakkor ezt még senki sem bánta meg, amit a verziókövetési és modulbővítési igények is jól szemléltetnek.
Kapcsolódó cikkek
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- Közösségi Technológiai Központ nyílik Tatabányán
- Június 30-ig még olcsóbbak a Microsoft magyar nyelvű termékei
- Kiemelkedően jó Grepton eredmények a Microsoft támogatási pályázatán
- A Microsoft a régió legjobb munkahelye
- A NetAcademiával képezteti leendő tanácsadóit a Microsoft
- Webfejlesztői verseny Microsoft platformon
- Üzleti intelligencia mindenkinek, Microsoft eszközökkel
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- MS: IT-vakáció a Balatonon diákoknak
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27