A Microsoft megkezdte nagy XP-reklámkampányát

Genda Csongor Zoltán, 2005. április 19. 12:02
A Microsoft megkezdte nagy reklámhadjáratát, amelyben a Windows operációs rendszereit szeretné népszerűsíteni.
A “Start something” mottóval fémjelzett reklámakció keretein belül az elkövetkezendő 15 hónapban 11 országban 51 reklámfilm, 39 újsághirdetés és körülbelül 250 online-reklámbanner segítségével akarják rávenni a számítógépes felhasználókat termékeik megvásárlására. A vállalat menedzsere Will Poole reményét fejezte ki azzal kapcsolatban, hogy sikerül az eleddig megszámlálhatatlan Xp-felhasználók táborát még jobban gyarapítani.

A desktop operációs rendszerek piacán a Microsoft eddig is kirívóan magas indexet mutatott, azaz a maga 90 %-ával minden más fejlesztőt leköröz. A vállalat vezetősége nem hozza összefüggésbe a mostani népszerűsítő hadjáratát az XP-utód Longhorn mindinkább elhalasztott megjelenítésével. A Longhorn-al kapcsolatban annyit megtudtunk, hogy az első Beta-verzió júliusban már kész lesz. Nem kizárt azonban, hogy ezzel szeretné a vállalat áthidalni a végleges Longhorn megjelenéséig eltelő időszakot.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából

2024. június 12. 11:43

Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024

2024. június 10. 11:40

Marad-e az AI homály a vállalkozások körében?

2024. június 3. 13:02

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30