Superbrands-díjas az est.hu
Az est.hu országos online programmagazin célja, hogy összegyűjtse és a lehető leggyorsabban, áttekinthetően eljuttassa a kulturális, és szabadidős programokkal kapcsolatos információkat az online olvasókhoz. A tartalomszolgáltatás két fő területe egyrészt a kulturális programok adatbázison alapuló közlése, másrészt az ajánlók és egyéb kiegészítő információk magazinszerű megjelenítése. Az egész országot lefedő több ezer programhely gyűjteménye mellett a budapesti helyek gyors megtalálását három, különböző zoomolású térkép teszi könnyebbé a látogatók számára a használatot. A Superbrands-díjas est.hu-ról bővebb információ a http://www.est.hu/other/superbrands/ oldalon olvasható.
A Superbrands-díjazott Pesti Est mára teljes körű programmagazinná vált a kultúra valamennyi területén: a mozik műsora mellett helyet kapnak benne a színházak, a szórakozóhelyek programjai, a kiállítótermek műsora, az aktuális heti sport- és szabadidős rendezvények. Az ingyenes programmagazin fogalma és a Pesti Est név az elmúlt 13 évben összefonódott. Jelenleg 1320 budapesti terjesztési ponton szerezhetik be az olvasók az Est kiadványokat.
A Nemzetközi Superbrands Szervezet superbrand-definíciója alapján végezte el a márkák minősítését: "Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, melyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek." Legfőbb célkitűzése, hogy a legerősebb márkák történetének, eredményeinek, sikereinek széles körben történő bemutatásával a márkaépítés jelentőségére irányítsák a figyelmet.
Kapcsolódó cikkek
- Best of Interop díjat nyert a Novell ZENworks Linux Management
- Magyarország új példaképei
- Nemzetközi díjat kapott a Csodafa és Sulinet Digitális Tudásbázis
- Kmetty József és Csiszér Béla az idei Gyurós-díjasok
- Kelemen László lett az "Év információbiztonsági újságírója"
- Tizedik alkalommal lehet pályázni az IVSZ Gyurós Tibor-díjára
- A CeBIT-en kapott európai elismerést a Fotexnet
- Nyolc magyar cég az európai "E-Kiválóságok" között
- Újabb Pannon példaképek
- Ernst & Young "Az év üzletembere" – idén az IT szakembereket díjazták
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Már most nézőrekordot állított fel a Hogyan tudnék élni nélküled?
Még messze a december 12-ei premier, de az érdeklődés folyamatosan nő az év lejobban várt magyar filmjének ígérkező Hogyan tudnék élni nélküled? iránt. A Demjén Ferenc slágereire felfűzött zenés romantikus vígjáték első előzetese egy hónap alatt elérte az 1 millió megtekintést, ami azért kiemelkedő, mert ezt eddig idén sem hazai, sem külföldi film nem tudta utána csinálni. Sőt erre az eredményre az elmúlt évtizedben egyetlen magyar film sem volt képes.
Utazási konferencia az Angyalok városában
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.