TOPCALL rendszerintegráció a többfunkciós eszközökhöz

forrás Prim Online, 2005. augusztus 11. 16:18
A TOPCALL International AG, a DICOM csoport tagja egy olyan új nagyvállalati megoldást dolgozott ki MFDConnect néven, ami lehetővé teszi a többfunkciós kommunikációs eszközök (MultiFunctional Devices), pl. nyomtatók, fénymásolók, szkennerek, faxok és azok kombinációi számára a professzionális egységes kommunikációs technológiájához történő csatlakoztatást.
Ez megkönnyíti a dokumentumok küldését és fogadását, továbbá csökkenti a kapcsolódó költségeket. Ezen túl a dokumentum-továbbítás még biztonságosabbá válik azáltal, hogy lehetővé teszi a vállalat adott egységei számára a kommunikációáramlás teljes követését.

Törvényi szabályozások gyakran szigorú információ-ellenőrzés rendjét írják elő adott cégek számára. Ezek az irányelvek szigorú követelményeket támasztanak minden be- és kiáramló dokumentum kimutatására, rögzítésére és követhetőségére.

Napjainkban a vállalatok elsődlegesen a többfunkciós kommunikációs eszközök mellett döntenek, amikor a dokumentumok továbbítását illetve szétküldését kívánják rendszerezni az egyes szervezeteik között és távoli munkaállomások felé.

A vállalatok folyamatos konszolidációja és infrasturktúrájuk központosítása ahhoz vezetett, hogy a nyomtatók, fénymásolók, szkennerek és faxgépek tömkelegét multifunkciós eszközökre cseréljék le. Ezek a berendezések azonban sokszor nem részei a központosított kommunikációs folyamatoknak és tényleges biztonsági kockázatot hordoznak magukban, mivel a cégből ezeken az eszközökön kiküldött dokumentumokat gyakran nem jegyzik vagy archiválják.

A többfunkciós kommunikációs eszközök széles skálája – nyomtatás, szkennelés, kommunikáció hálózaton belül és kivül – potenciális adatbiztonsági veszélyt teremt az informatikai rendszerben.


A TOPCALL egy olyan vállalati megoldást fejlesztett ki, amely egybefogja a többfunkciós eszközöket a professzionális Egységes Kommunikációs Technológiával (Unified Communications), annak érdekében, hogy garantálja a dokumentumok továbbításának központi archiválását, kimutatását és rögzítését.

A többfunkciós eszközöknek a TOPCALL szerverhez kapcsolása lehetővé teszi dokumentumok küldését és fogadását, nagyobb biztonságot eredményez és lehetővé teszi a vállalati szervezetek számára a kommunikáció-áramlás teljes vizsgálatát. Minden bejövő és kimenő dokumentumot központilag iktatnak és archiválnak.  A dokumentum-továbbítást – mint fontos teljesítési követelményt - a könnyű követhetőség érdekében rögzítik.

Ez a megoldás továbbá költségkímélőbb is, mivel nincs szükség dedikált fax-kártyára, analóg telefonvonalakra a faxgépekhez és az üzemeltetési költségek is jelentősen csökkennek. A fax-kommunikációs költségek átláthatóak, a rendszer kimutatja és továbbítja azokat a kiegyenlítési helyre, ahol azok aztán adott személyekhez illetve osztályokhoz rendelhetők.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01