SAS: integrált marketing egyszerűen
A SAS szoftvermegoldásai nagyobb teljesítménnyel, felhasználóbarát kezelőfelülettel, valamint automatizált funkciókkal segítik a stratégiai szemléletű integrált marketing kialakítását, valamint az internetes marketing eszközök használatát.
Vevőorientáció ügyfélismerettel
A SAS Marketing Automation szoftver átfogó adatkezelést és részletes ügyfél-analitikát kínál. Újdonságai a tovább fejlesztett valós idejű integrációs képességei, az elosztott vagy távoli felhasználóknak biztosított hatékonyabb webes kezelőfelület, valamint a még rugalmasabb kimutatás-készítési és ütemezési funkcionalitás. Felhasználva a szakterületi adatelemzési tapasztalatait a SAS úgy fejlesztette ki Marketing Automation szoftverét, hogy teljes áttekintést adjon az ügyfelekről, automatizált funkciói pedig valóban hatékonnyá tegyék a kampányok tervezését, ütemezését, végrehajtását és elemzését.
Az ügyfelek értékelik, amit a SAS Marketing Automation kínál. Csak ebben az évben több mint 50 szervezet döntött úgy, hogy marketingmunkájának technológiai platformjaként ezt a megoldást választja. Idén olyan vállalatok vásárolták meg a szoftvert világszerte, mint az MLB Advanced Media, a US Bank, az Automobile Association (AA), az Old Mutual, a Telecom Italia, a Santander Bank és a Codan Trygg Hansa. A SAS Marketing Automationt úgy tervezték, hogy teljes körűen a SAS iparági intelligencia megoldásaiba illeszkedjen, és lehetővé tegye a marketingfeladatok gyorsabb végrehajtását a banki, biztosítási valamint a kommunikációs tevékenységet végző szolgáltatók számára.
Integrált marketing vállalati célok szerinti optimalizációval
A SAS Marketing Optimization szoftver matematikai alapú optimalizálással nyújt segítséget ahhoz, hogy tervezhetővé és rangsorolhatóvá váljon az ügyfelek felé irányuló kommunikáció, és elősegíti a kommunikáció megfelelő térbeli és időbeli elosztását, növelve a kampányok sikerességét. A SAS Marketing Optimization önállóan vagy a SAS Marketing Automation kiegészítéseként is alkalmazható.
E-Mail marketing
Az integrált marketing komplex eszközrendszerének ma már szerves része az internet. A Direkt Mail-ek eljuttatásának egyik népszerű módja az e-mail használata. A SAS ehhez is kínál teljes körű megoldást; a SAS E-mail Marketing szoftvert, amely segítségével a marketingesek házon belül tervezhetnek, kivitelezhetnek és tesztelhetnek nagy méretű e-mail kampányokat, illetve összekapcsolhatják azokat más csatornákkal, marketingakciókkal. A SAS E-mail Marketing legújabb verziója könnyen használható kezelőfelületet és kimutatás-készítést kínál a marketing vezetők számára, valamint tartalomszerkesztőként integrálódik a Microsoft FrontPage termékébe.
Vevőorientált üzleti intelligencia
A három új termék, valamint a SAS Web Analytics és a SAS Interaction Management alkotja a SAS Customer Intelligence termékcsaládját, amelynek integrált megoldásaival a szervezetek valóban vevőorientálttá válnak; könnyen megérthetik ügyfeleik igényeit, megfelelően alkalmazhatják az így nyert ügyfélismereteket és mérhetik marketing‑ és értékesítési tevékenységeik hatékonyságát.
Kapcsolódó cikkek
- A távközlési és pénzügyi szektorra fókuszál hazánkban a Teradata
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Tovább növekszik a magyarországi online reklámok piaca
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
- Üzleti intelligencia mindenkinek, Microsoft eszközökkel
- Pszichológiai profilok alapján reklámozna a Google
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- LinkHáz.hu - ingyenes linkcsere-rendszer!
- SAS szoftver üzlethelyiség-választáshoz
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.