Két és félszeres növekedés a rEVOLUTION kisvállalati CRM értékesítésében

forrás Prim Online, 2005. november 25. 13:08
A rEVOLUTION Software CRM-megoldásai iránt az év első 9 hónapjában kiugróan megnőtt az érdeklődés, amelynek következtében az értékesítés volumene 166%-kal haladta meg az előző év azonos időszakát. Ennek okát a társaság abban látja, hogy a kis- és középvállalati szektorban is egyre élesebb a piaci verseny, és a cégek felismerték, hogy az értékesítést és az ügyfélkapcsolatok kezelését segítő informatikai megoldásokat használók egyértelműen előnybe kerülnek.
A több mint 130, CRM-alkalmazást használó ügyfél mellett egyre több, korábban csak hagyományos ügyviteli rendszert használó cég érdeklődik aziránt, hogy meglévő Iroda++ szoftvere mellé, vagy akár önállóan is CRM-modult vásároljon.

A rEVOLUTION Software integrált ügyviteli rendszerrel rendelkező ügyfeleinek már mintegy 6%-a rendelkezik valamilyen partnerkezeléssel, vevői szokások elemzésével és az értékesítési folyamatok követésével kapcsolatos rendszerrel. Az értékesítések száma folyamatosan növekvő tendenciát mutat: a dobozos és az egyedi fejlesztésű CRM-megoldások értékesítésében a fejlesztő cég ez év első 9 hónapjában 166%-os növekedést ért el az előző év hasonló időszakához képest, és jelenleg is mintegy 15 CRM értékesítési ajánlat vár válaszra az ügyfelek részéről, ami közel háromszorosa a tavalyi év hasonló időszakában tapasztalt érdeklődésnek.

A rEVOLUTION szerint egyre több kis- és középméretű vállalkozás látja be, hogy az élesedő piaci versenyben ügyfeleik magas színvonalú kiszolgálása és a kereskedelmi folyamatok követése különböztetheti meg őket versenytársaiktól, és ez informatikai támogatással megvalósítható. Egy korszerű CRM-megoldás bevezetésével ugyanis több idő marad a tényleges értékesítési feladatokra, átláthatóvá válnak az ügyfélkapcsolatok és naprakész információk nyerhetők az összes ügyféllel kapcsolatos tevékenységről.

Az Iroda++ CRM-modul alapja a rEVOLUTION eredetileg különálló CRM Partnerkezelő szoftvere, amely közel 130 felhasználóját tekintve jelenleg Magyarország legelterjedtebb CRM-rendszere. A felhasználók között a magyar gazdaság iparágainak széles köre képviselteti magát, többek között az autókölcsönző, az oktatási szolgáltató- és a visszatérő ügyfelekre számító kereskedelmi cégek köréből. A kisebb méretű vállalatok érdeklődése elsősorban a dobozos CRM-rendszer felé irányul, a nagyobbak inkább a pontosabb testre szabást lehetővé tevő integrált CRM Partnerkezelő rendszert választják.
Kulcsszavak: CRM Revolution

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36