Autóvásárlás interneten

MTI Sajtóadatbank, 1999. november 9. 22:58
Ma már a gépkocsit vásárlók 11 százaléka lenne kész új autóját interneten megvásárolni, ezért az európai gépkocsi-kereskedelemnek feltétlenül rá kell állnia az internetes értékesítésre.
Ezt az eredményt hozta a Gemini Cosulting felmérése, amelyet hétfőn mutattak be Bécsben. A cég alelnöke szerint az internet terjedéséből legtöbbet a használtautó-kereskedelem profitálhat. Alig három éve az autó még olyan terméknek számított, amelyet nem lehet interneten árusítani, mostanra azonban éppen az autókereskedelem növekszik a leggyorsabban a világhálón, s az internetfelhasználók 43 százaléka azt is el tudja képzelni, hogy el se menjen a kereskedőhöz.

A virtuális autószalonok felkeresésének legfontosabb okait a következőkben adták meg a potenciális vásárlók: árinformációk beszerzése (61 százalék), a legjobb árat kínáló kereskedő kikeresése (57 százalék), hozzáférés a használt autókra vonatkozó, független árlistákhoz (55 százalék) és információk a leadandó autó után várható bevételről (53 százalék).

Németországban jövőre már a használt autót vásárolni szándékozók 58 százaléka lesz internetfelhasználó, Franciaországban 22 százalék és Svédországban - ahol a kereskedők már 26-27 százalékban kínálják árujukat az interneten is - 42 százalék. Az internetes vásárlásra leginkább a német márkák kedvelői hajlanak. Mindazonáltal elsősorban a szerződéses dílerhez fordulnak még ma is az autóvásárlók, de feltűnő, hogy az internetfelhasználók a többi vásárlóhoz képest inkább keresik a független információkat, például teszteredményeket. A nem internetezők nagy súlyt helyeznek arra, hogy az esetleges hiteltől a karbantartásig mindent egy helyen intézhessenek el, míg a világháló használói arra helyeznek nagyobb súlyt, hogy a kereskedő közel legyen lakhelyükhöz és jó minőséget kínáljon kedvező áron - derült ki a felmérésből.

Kulcsszavak: trend tanulmány

Galaxy AI: Mesterséges intelligencia a csuklódon és a füledben

A Samsung legújabb okoseszközeiben kulcsfontosságú szerepet tulajdonít a mesterséges intelligenciának (AI). A Galaxy AI egy olyan, a mindennapokat támogató intelligens technológia, amely a felhasználói igényekhez alkalmazkodik, egyaránt a fitnesz, az egészségmegőrzés és a kommunikáció területén. Az új Galaxy Watch7 és Watch Ultra okosórák, valamint a Galaxy Buds3 és Buds3 Pro fülhallgatók a vállalat első olyan viselhető eszközei, amelyeken a Galaxy AI átfogóbb, személyre szabottabb élményt nyújthat. A mesterséges intelligencia a korábbi funkciókat még színvonalasabbá teszi, miközben számos új szolgáltatást is kínál.

2024. november 24. 18:39

A HONOR Magic V3 elsőként kapja meg az AI-alapú MagicOS 9.0 frissítést

A HONOR bejelentette a MagicOS 9.0 hivatalos frissítési ütemtervét. A MagicOS 9.0 hivatalos verziója*  először a HONOR Magic V3 készüléken lesz elérhető Európában decembertől. Az iparág első, minden szituációhoz személyre szabott AI operációs rendszereként a felhasználói élmény sokkal jobb lesz, beleértve a továbbfejlesztett AI funkciókat, az optimalizált ember-gép interakciót és még több személyes AI élményt. 

2024. november 24. 18:25

AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19

A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.

2024. november 24. 15:33

HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól

A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.

2024. november 24. 13:58

Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson

A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.

2024. november 24. 12:02

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36