rEVOLUTION: tudatos fejlesztéssel javítható az ügyfelek elégedettsége
A közel 250 cégnek kiküldött kérdőív alapján a rEVOLUTION Software-rel a partnerek alapvetően elégedettek, sőt az első - 2003-as - méréshez képest folyamatos javulás érzékelhető. Az általános elégedettség átlagértéke a pozitív tartomány legfelső részében helyezkedik el, 10-es skálán a 8,5-ös értéknél. Ez a 2004-es eredményhez képest 0,67 pontos javulást mutat. Ezeket az értékeket ezúttal egyformán eredményezte az Iroda++, a Zenit- és a CRM szoftvereket használók összességében igen kedvező véleménye.
Minden tekintetben pozitívan változott a rEVOLUTION-nal kapcsolatos elégedettségi tényezők megítélése: nemcsak az ügyfélbarátság és profizmus tekintetében pozitív továbbra is a megítélés, hanem immár egyértelműen nagyon kedvezően minősítik az ügyfelek a céget a gyors reagálás és a megbízhatóság, valamint a kiszámíthatóság tekintetében is.
A felhasználók már a bevezetést követően érzékelik az informatikai rendszer nyújtotta előnyöket, a korábbi évekhez képest itt is további javulás mutatkozott abban a tekintetben, hogy mennyivel vált cégük a rendszer hatására átláthatóbbá, könnyebben irányíthatóvá, illetve mennyivel lett cégük működése megbízhatóbb, gyorsabb és a lényegre, az üzletre koncentráló.
Az Iroda++ integrált ügyviteli rendszerrel kapcsolatban az ügyfelek úgy látják, hogy a szolgáltatások színvonala tartósan felzárkózott a termék színvonalához. Az egyes jellemzők közül legpozitívabban továbbra is a termék stabilitásáról és gyorsaságáról nyilatkoztak. A szolgáltatásoknál a munkatársak felkészültségét, problémamegoldó-képességét értékelték kiemelkedőnek.
A telefonos helpdesk megítélése és az oktatások szakmai színvonala is jelentősen javult, köszönhetően az új telefonközpont elmúlt évi üzembe helyezésének, amellyel jelentősen egyszerűsödött a segítséget nyújtó kollégák elérhetősége is.
A szoftverfrissítések hasznosságával, gyakoriságával szintén a korábbinál magasabb az elégedettség mértéke, ennek dokumentációját azonban a korábbinál kissé kevésbé pozitívan értékelték.
Kapcsolódó cikkek
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- A rEVOLUTION építőipari megoldását vezette be a Narva cégcsoport
- Új verzióval jelent meg az Oracle Enterprise Manager
- Exact-Flag: együttműködés az ügyfél-elégedettségért
- e-Synergy a Flag Zrt.-nél
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.