rEVOLUTION: tudatos fejlesztéssel javítható az ügyfelek elégedettsége
A közel 250 cégnek kiküldött kérdőív alapján a rEVOLUTION Software-rel a partnerek alapvetően elégedettek, sőt az első - 2003-as - méréshez képest folyamatos javulás érzékelhető. Az általános elégedettség átlagértéke a pozitív tartomány legfelső részében helyezkedik el, 10-es skálán a 8,5-ös értéknél. Ez a 2004-es eredményhez képest 0,67 pontos javulást mutat. Ezeket az értékeket ezúttal egyformán eredményezte az Iroda++, a Zenit- és a CRM szoftvereket használók összességében igen kedvező véleménye.
Minden tekintetben pozitívan változott a rEVOLUTION-nal kapcsolatos elégedettségi tényezők megítélése: nemcsak az ügyfélbarátság és profizmus tekintetében pozitív továbbra is a megítélés, hanem immár egyértelműen nagyon kedvezően minősítik az ügyfelek a céget a gyors reagálás és a megbízhatóság, valamint a kiszámíthatóság tekintetében is.
A felhasználók már a bevezetést követően érzékelik az informatikai rendszer nyújtotta előnyöket, a korábbi évekhez képest itt is további javulás mutatkozott abban a tekintetben, hogy mennyivel vált cégük a rendszer hatására átláthatóbbá, könnyebben irányíthatóvá, illetve mennyivel lett cégük működése megbízhatóbb, gyorsabb és a lényegre, az üzletre koncentráló.
Az Iroda++ integrált ügyviteli rendszerrel kapcsolatban az ügyfelek úgy látják, hogy a szolgáltatások színvonala tartósan felzárkózott a termék színvonalához. Az egyes jellemzők közül legpozitívabban továbbra is a termék stabilitásáról és gyorsaságáról nyilatkoztak. A szolgáltatásoknál a munkatársak felkészültségét, problémamegoldó-képességét értékelték kiemelkedőnek.
A telefonos helpdesk megítélése és az oktatások szakmai színvonala is jelentősen javult, köszönhetően az új telefonközpont elmúlt évi üzembe helyezésének, amellyel jelentősen egyszerűsödött a segítséget nyújtó kollégák elérhetősége is.
A szoftverfrissítések hasznosságával, gyakoriságával szintén a korábbinál magasabb az elégedettség mértéke, ennek dokumentációját azonban a korábbinál kissé kevésbé pozitívan értékelték.
Kapcsolódó cikkek
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- A rEVOLUTION építőipari megoldását vezette be a Narva cégcsoport
- Új verzióval jelent meg az Oracle Enterprise Manager
- Exact-Flag: együttműködés az ügyfél-elégedettségért
- e-Synergy a Flag Zrt.-nél
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.