Kétszázezer T-Online DSL előfizető
forrás Prim Online, 2006. február 22. 21:41
A T-Online Magyarország DSL előfizetőinek száma elérte a kétszázezret.
Az internet egyre növekvő hazai népszerűségét mutatja, hogy a
vállalatnál kevesebb, mint másfél év alatt duplázódott meg a lakossági
és üzleti szélessávú hozzáférésre előfizetők száma.
A vállalat 2004. év végén érte el a százezres előfizetői számot, amit - elsősorban a 2005-ös év sikerességének köszönhetően – ez év elejére megduplázott. Az internet népszerűségét, terjedésének gyors ütemét jelzi, hogy míg a százezer előfizetői számot több mint 3 év alatt érte el a cég, a második százezer DSL megrendelésre mindössze 16 hónapot kellett várni.
A sikerek egyik összetevője az új lakossági termékportfólió, amelynek köszönhetően tavasszal – elsőként a hazai piacon – a T-Online különböző szegmens-megoldásokat vezetett be. Az új szélessávú termékportfólió 99 százalékot képvisel a megrendelésekből, és az értékesítés a márkaváltás előtti szinthez képest hetven százalékkal nőtt meg.
Szintén a sikerhez járult az ADSL csomagok gyors telepítése és az árcsökkenés. A vállalat augusztus végén a piacon elsőként a teljes ADSL lakossági portfólióra vonatkozóan a Szereld magad konstrukciót vezette be, amelynek segítségével új internet-előfizetését bárki saját maga telepítheti otthonában. Ennek köszönhetően a lakossági ADSL-szolgáltatások árai átlagosan 5-8 százalékkal csökkentek.
Ugyancsak augusztus végén bővült a vállalati termékportfólió: a mikro- és kisvállalkozások számára kiegészült egy belépő szintű termékkel. Az új célcsoportot megszólító termék az új értékesítés 62 százalékát biztosítja.
Az internet dinamikus fejlődésével a felhasználók is változnak. A községben lakók megoszlása 3 százalékkal emelkedett 2004-hez viszonyítva; arányuk meghaladja a 10 százalékot. A nyugdíjasok aránya 5 százalékról 8 százalékra nőtt tavaly, amely jól bizonyítja azt, hogy az internet ma már nem a fiatalok kiváltsága.
A sikerek egyik összetevője az új lakossági termékportfólió, amelynek köszönhetően tavasszal – elsőként a hazai piacon – a T-Online különböző szegmens-megoldásokat vezetett be. Az új szélessávú termékportfólió 99 százalékot képvisel a megrendelésekből, és az értékesítés a márkaváltás előtti szinthez képest hetven százalékkal nőtt meg.
Szintén a sikerhez járult az ADSL csomagok gyors telepítése és az árcsökkenés. A vállalat augusztus végén a piacon elsőként a teljes ADSL lakossági portfólióra vonatkozóan a Szereld magad konstrukciót vezette be, amelynek segítségével új internet-előfizetését bárki saját maga telepítheti otthonában. Ennek köszönhetően a lakossági ADSL-szolgáltatások árai átlagosan 5-8 százalékkal csökkentek.
Ugyancsak augusztus végén bővült a vállalati termékportfólió: a mikro- és kisvállalkozások számára kiegészült egy belépő szintű termékkel. Az új célcsoportot megszólító termék az új értékesítés 62 százalékát biztosítja.
Az internet dinamikus fejlődésével a felhasználók is változnak. A községben lakók megoszlása 3 százalékkal emelkedett 2004-hez viszonyítva; arányuk meghaladja a 10 százalékot. A nyugdíjasok aránya 5 százalékról 8 százalékra nőtt tavaly, amely jól bizonyítja azt, hogy az internet ma már nem a fiatalok kiváltsága.
Kapcsolódó cikkek
- 300 millió szélessávú internetező világszerte
- Meghaladta az 1,1 milliót a szélessávú előfizetések száma
- Szünetelő internet-szolgáltatás a XI. kerületben és Budaörsön
- Márciusban is folytatódott a szélessávú előfizetések számának gyors növekedése
- A TVnet a leginnovatívabb szolgáltató
- Idén a UPC a legjobb sávszélesség-bővítő
- VIVAnet szolgáltatások munkáltatói utalványra
- Három-négy éven belül minden oktatási intézményben lesz internetkapcsolat
- Kombinált internetcsomagok a T-Online-tól
- Internet szabadon és könnyedén a Pannon új csomagjaival