Internettel sikeres a Hírek Média
A szerkezeti változás mellett a tavalyi év a vállalat termékportfoliója szempontjából is jelentős változásokat hozott. A technológiai fejlesztések eredményeként az elmúlt évben saját keresőmotort kapott a magyar weboldalakra optimalizált Kurzor.hu keresőszolgáltatás, és megújult a Depo.hu, az ország vezető online piactere. Ezzel párhuzamosan 23-ra bővült az összességében már közel 200000 feliratkozóval rendelkező Egyperces.hu tematikus hírlevél család. A legújabb Egypercesek a sport, a kézművesség, valamint a sztárvilág iránt érdeklődők számára kínálnak rendszeres olvasnivalót - utóbbit az RTL Klubbal közösen szerkeszti a Hírek Média.
„Az internetes hirdetési piachoz történő proaktív hozzáállásunkat megrendelőik is elismerték, így hirdetőink száma egy év alatt 53%-kal nőtt.” - mondta Trentin Tamás, a Hírek Média ügyvezető igazgatója. A portfolió legdinamikusabban fejlődő részét az újonnan bevezetett keresőmarketing megoldások adták, miközben az informatikai és szórakoztató weboldalak látogatottsága szintén 50%-os látogatói növekedést eredményezett 2004-hez képest.
Bővül a piac, jönnek a KKV-k
Magyarországon az online hirdetési piac kétszámjegyű növekedést produkált az elmúlt években. A Hírek Médiánál a tavalyi esztendő egyik figyelemreméltó változása volt a kis- és középvállalatok erőteljesebb megjelenése a hirdetők között. A forgalomnövekedés elsősorban CTnetwork rendszerében (a szöveges hirdetéseket megjelenítő hálózatba több mint 350 weboldal tartozik), illetve a Kurzor.hu keresőmarketing szolgáltatásában volt érzékelhető. „Napjainkra a hirdetők gyakorlatilag mérettől és iparágtól függetlenül jelen vannak a Hírek Média különböző felületein.” – tette hozzá Nagy Attila.
Eredmény alapú elszámolás
A Hírek Média várakozásai szerint a jövőben az online hirdetési piac növekedésével párhuzamosan egyre inkább az eredményalapú elszámolási rendszerekre tevődik át a hangsúly. Így a hirdető csak a ténylegesen érdeklődők – például a hirdetésekre rákattintó látogatók - után fizet, nem pusztán a hirdetés megjelenítésért. A Hírek Média hagyományaihoz híven elébe megy a változásoknak, és a Kurzor.hu keresőmarketing szolgáltatásával, a Maxima online direktmarketing rendszerével, illetve a beszédes nevű CTnetwork-kel már felkészült az új piaci trendre. „A folyamat pozitív változást hozhat az online reklámkultúrában, mivel a hirdetések minőségének és hatékonyságának növelésében egyszerre lesznek érdekeltek mind a felületek tulajdonosai, mind a hirdetők.” – mondta Trentin Tamás.
A Hírek Média 2005-ben
2005. január: A cég folyamatos növekedésének köszönhetően 2005 elején a német tulajdonost a Hírek Média menedzsmentje kivásárolta. A cég jelenlegi tulajdonosa cégvezetés és az osztrák COM Partners.
2005. március: A Hírek Média új üzletágakat hozott létre nagyvállalati, ügynökségi, valamint a KKV szektorba tartozó ügyfelei hatékonyabb kiszolgálása érdekében. Munkatársainak száma 2006 februárjáig összességében héttel bővült.
2005. június: A számítástechnikai, híradástechnikai és szórakoztató elektronikai termékeket felvonultató Depo.hu online piactér átlépte a 25 ezres termékszámot.
2005. június: A magyar weboldalakra optimalizált keresőmotorral, és kulcsszó alapú hirdetéssel mutatkozik be a Kurzor.hu keresőszolgáltatás.
2005. július: A Kurzor.hu napi oldalletöltése megközelíti az egymilliót, amelyet naponta több mint 80.000 egyedi látogató generál.
2005. szeptember: A négyéves Maxima direktmarketing rendszer már 1,3 millió e-mail címet kezel, és napi 200000 levelet küld ki.
2005. október: A Hírek Média az Invitellel és a Verlag Dashöferrel közösen megalapítja a legmotiválóbb vezetőnek járó Arany Evező Díjat
2005. október: A Depo.hu-n a regisztrált látogatók véleményei alapján összehasonlíthatóvá válnak a termékek és a forgalmazók.
Kapcsolódó cikkek
- Zebra mobilnyomtatók Magyarországon
- Microsoft-LG szabadalom-engedélyezési megállapodás
- Új vezetők irányítják a magyar Avnetet
- Lehetőség vagy kényszer? - Interjú Szűcs Zoltánnal, az AAM vezérigazgatójával
- "Investor in People" díj újra a Pannonnak
- Magyar Telekom - újabb hatékonyságjavítási lépések lesznek
- Az olasz Telsey távközlési cég magyarországi képviseletet nyit
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- EDS: változás a kommunikációban
- HP virtualizáció: új szoftver és partnerprogram
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.