Internettel sikeres a Hírek Média

forrás Prim Online, 2006. március 6. 13:09
Várokozáson felül alakult a Hírek Média 2005-ös éve. A számos területen piacvezető online médiacég 2004-hez képest 47,6%-os bevétel növekedést ért el, miközben weboldalainak látogatottsága is 50 %-al nőtt.
248 millió forintos nettó árbevétellel zárta a 2005-ös pénzügyi évet a Hírek Média, amely a Központi Statisztikai Hivatal előzetes számításai alapján közölt GDP-hez képest több mint 11-szer gyorsabb növekedést ért el. A 2004 óta folyamatosan nyereséges online médiavállalat vezetői sikerük zálogát a hazai igényekre szabott megoldásokban és a folyamatos termékfejlesztésben látják. „Az elmúlt évek lendületes növekedése már 2005 elején lehetővé tette számunkra, hogy kivásároljuk a korábban cégünkbe befektető német tulajdonost.” – mondta Nagy Attila, a Hírek Média ügyvezető igazgatója.

A szerkezeti változás mellett a tavalyi év a vállalat termékportfoliója szempontjából is jelentős változásokat hozott. A technológiai fejlesztések eredményeként az elmúlt évben saját keresőmotort kapott a magyar weboldalakra optimalizált Kurzor.hu keresőszolgáltatás, és megújult a Depo.hu, az ország vezető online piactere. Ezzel párhuzamosan 23-ra bővült az összességében már közel 200000 feliratkozóval rendelkező Egyperces.hu tematikus hírlevél család. A legújabb Egypercesek a sport, a kézművesség, valamint a sztárvilág iránt érdeklődők számára kínálnak rendszeres olvasnivalót - utóbbit az RTL Klubbal közösen szerkeszti a Hírek Média.

„Az internetes hirdetési piachoz történő proaktív hozzáállásunkat megrendelőik is elismerték, így hirdetőink száma egy év alatt 53%-kal nőtt.” - mondta Trentin Tamás, a Hírek Média ügyvezető igazgatója. A portfolió legdinamikusabban fejlődő részét az újonnan bevezetett keresőmarketing megoldások adták, miközben az informatikai és szórakoztató weboldalak látogatottsága szintén 50%-os látogatói növekedést eredményezett 2004-hez képest.

Bővül a piac, jönnek a KKV-k

Magyarországon az online hirdetési piac kétszámjegyű növekedést produkált az elmúlt években. A Hírek Médiánál a tavalyi esztendő egyik figyelemreméltó változása volt a kis- és középvállalatok erőteljesebb megjelenése a hirdetők között. A forgalomnövekedés elsősorban CTnetwork rendszerében (a szöveges hirdetéseket megjelenítő hálózatba több mint 350 weboldal tartozik), illetve a Kurzor.hu keresőmarketing szolgáltatásában volt érzékelhető. „Napjainkra a hirdetők gyakorlatilag mérettől és iparágtól függetlenül jelen vannak a Hírek Média különböző felületein.” – tette hozzá Nagy Attila.

Eredmény alapú elszámolás

A Hírek Média várakozásai szerint a jövőben az online hirdetési piac növekedésével párhuzamosan egyre inkább az eredményalapú elszámolási rendszerekre tevődik át a hangsúly. Így a hirdető csak a ténylegesen érdeklődők – például a hirdetésekre rákattintó látogatók - után fizet, nem pusztán a hirdetés megjelenítésért. A Hírek Média hagyományaihoz híven elébe megy a változásoknak, és a Kurzor.hu keresőmarketing szolgáltatásával, a Maxima online direktmarketing rendszerével, illetve a beszédes nevű CTnetwork-kel már felkészült az új piaci trendre. „A folyamat pozitív változást hozhat az online reklámkultúrában, mivel a hirdetések minőségének és hatékonyságának növelésében egyszerre lesznek érdekeltek mind a felületek tulajdonosai, mind a hirdetők.” – mondta Trentin Tamás.

A Hírek Média 2005-ben

2005. január: A cég folyamatos növekedésének köszönhetően 2005 elején a német tulajdonost a Hírek Média menedzsmentje kivásárolta. A cég jelenlegi tulajdonosa cégvezetés és az osztrák COM Partners.

2005. március: A Hírek Média új üzletágakat hozott létre nagyvállalati, ügynökségi, valamint a KKV szektorba tartozó ügyfelei hatékonyabb kiszolgálása érdekében. Munkatársainak száma 2006 februárjáig összességében héttel bővült.

2005. június: A számítástechnikai, híradástechnikai és szórakoztató elektronikai termékeket felvonultató Depo.hu online piactér átlépte a 25 ezres termékszámot.

2005. június: A magyar weboldalakra optimalizált keresőmotorral, és kulcsszó alapú hirdetéssel mutatkozik be a Kurzor.hu keresőszolgáltatás.

2005. július: A Kurzor.hu napi oldalletöltése megközelíti az egymilliót, amelyet naponta több mint 80.000 egyedi látogató generál.

2005. szeptember: A négyéves Maxima direktmarketing rendszer már 1,3 millió e-mail címet kezel, és napi 200000 levelet küld ki.

2005. október: A Hírek Média az Invitellel és a Verlag Dashöferrel közösen megalapítja a legmotiválóbb vezetőnek járó Arany Evező Díjat

2005. október: A Depo.hu-n a regisztrált látogatók véleményei alapján összehasonlíthatóvá válnak a termékek és a forgalmazók.

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet

A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél. 

2024. november 21. 20:54

Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál

A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról. 

2024. november 21. 19:31

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01