Cisco Díj a legjobbaknak
Idén 14 kategóriában díjazta legkiválóbb hazai partnereit a Cisco Systems
Az idei díjátadón először hirdettek győztest az „Innovációs partner” kategóriában. A hálózati technológiák egyre szélesebb körű alkalmazásával folyamatosan nő azon szolgáltatások és alkalmazások jelentősége, amelyek a hatékonyságnövelés új lehetőségei előtt nyitnak utat. A Cisco Systems világszerte keresi az együttműködést azokkal az innovatív helyi partnerekkel, akik a Cisco technológiáihoz kapcsolódó, előremutató, az ügyfelek speciális igényeit szem előtt tartó megoldásokat fejlesztenek.
„Az Év Innovációs Partnere” az 1992-ben alapított TC&C Kft. A TC&C 10 fős hazai fejlesztő csapata a kezdetek óta foglalkozik az IP telefóniához kapcsolódó alkalmazás-fejlesztésekkel. Ügyfelei között egyaránt vannak magyarországi – például SAGEM, MOL Rt., ING Bank, ISC Hungária, CIB Bank, MTI, Ernst & Young – és külföldi – például Serbia BroadBand (Szerbia és Montenegró), ProCredit Bank (Bulgária), MBU (Horvátország), Schneider Trading (Nagy-Britannia) – cégek. A vállalat IP telefóniás megoldásai között megtalálhatók többek között az IP alapú videórögzítési rendszerek, az online tartalommegjelenítés, a beszélgetésrögzítés és a díjszámlálás. A TC&C emellett jelentős tapasztalatokkal rendelkezik IP Contact Centerek meglévő vállalatirányítási rendszerekhez illesztése terén.
A legmagasabb partneri kategória, azaz „Az Év Gold Partnere” díjazottja a KFKI-LNX Hálózatintegrációs Zrt. lett. A KFKI-LNX közel 11 éve a Cisco partnere, kiemelkedő ügyfél elégedettségi mutatókkal, továbbá jelentős szakértői bázissal és szakmai kompetenciával rendelkezik a hálózati technológiák, az IP telefónia és a hálózatbiztonsági megoldások terén.
“Az Év Szolgáltató Partnere” kategóriában a Magyar Telekom végzett az első helyen, jövőbemutató lakossági, kis-, közép- és nagyvállalati megoldásainak köszönhetően. Az IT outsourcing és a menedzselt szolgáltatások fejlesztése és bevezetése terén elért sikereiért a T-Systems lett „Az Év Nagyvállalati Megoldások Partnere”. A T-Systems a Cisco CPN (Cisco Powered Network) partnereként az üzleti kommunikációs piacon olyan Cisco technológiára épülő, integrált hang- adat forgalmat és nagyfokú biztonságot nyújtó hálózati megoldásokat vezetett be, amelyekkel ügyfelei hatékonyabban működhetnek, belső erőforrásaikat mindinkább saját üzleti folyamataikra összpontosíthatják, miközben megtakarításokat érhetnek el a kommunikációs költségek terén.
„Az Év Silver Partnere” a Getronics Magyarország Kft. lett, kiemelkedő technológiai felkészültsége, az általa megvalósított projektek minősége, valamint szakmai kompetenciája elismeréseképpen.
„Az Év Premier Partnere” az Albacomp Rt., amely a KKV piacokon komoly szakmai kompetenciát épített ki és élen jár a kimondottan kis- és középvállalakozások számára fejlesztett termékek és megoldások piaci bevezetésében.
„Az Év IP Kommunikációs Partnere” kategória nyertese a BCN Rendszerház Kft., amely számos jelentős pénzintézet, gyártócég és önkormányzat esetében valósította meg az áttérést hagyományos alközponti rendszerekről Cisco IP telefóniára.
„Az Év Hálózatbiztonsági Partnere” díjat az S&T Magyarország Kft. nyerte el, a hálózatbiztonsági technológiák terén kiépített szakmai kompetenciája és az ügyfelek biztonsági tanácsadójaként végzett munkája elismeréseképpen.
„Az Év Mobil Partnere” a GNS Kft. lett. E cég valósította meg a SPAR áruházlánc 168 üzletre kiterjedő, az online árugazdálkodást lehetővé tevő vezeték nélküli hálózati projektjét.
„Az Év Menedzselt Szolgáltatások Partnere” kategória díját a British Telecom Magyarország vehette át. Széleskörű szolgáltatói portfoliója mellett a BT kifejlesztette IP alapú BT Multimedia Contact Center megoldását, amely valamennyi kontakt-típust – legyen szó emailről, chatről, telefonhívásról vagy az ügyfélszolgálat számára hagyott hangposta-üzenetről – egységesen, webes integrációval képes kezelni.
„Az Év Megoldás Partnere” díjat a Hewlett Packard Magyarország Kft. nyerte, a Cisco Connected Real Estate koncepció és a HP által fejlesztett Buildog épületautomatizációs rendszer sikeres integrációjáért és implementációjáért.
A „Kiemelkedő Ügyfél Elégedettség” kategória nyertese – a tavalyi év sikerét megismételve – az elsősorban a pénzügyi szektorban tevékenykedő Conet Kft. A Conet elsődleges célja, hogy ügyfelei a lehető legjobban profitálhassanak technológiai beruházásaikból. Előremutató megoldásuk az OTP Bank székházában kiépített technológiai demoközpont, ahol a Cisco mobil elérési, IP Contact Center és video megoldásai egyaránt láthatóak.
„Az Év Disztribútora” az AlphaSonic Kft. lett, amely a Cisco Linksys divíziójának otthoni és kis irodai felhasználásra szánt termékeit forgalmazza. Az Alphasonic mindenekelőtt a Linksys márka és termékek piaci megismertetésében és a viszonteladói hálózat kiépítésében nyújtott kiemelkedő teljesítményéért vehette át az elismerést.
„Az Év Viszonteladója” díjat a SCI-Network Rt. kapta, elsősorban a kis- és középvállalati szektor kiemelkedő színvonalú, országos kiszolgálásáért. A SCI Network a kis- és középvállalati szektor mellett kiemelten foglalkozik a kisebb internetszolgáltatók és önkormányzatok hálózati igényeivel is.
A hazai partnerek a Közép-Kelet európai régióban is kiemelkedően szerepeltek. A kategóriájukban regionálisan is elnyert díjakat a március közepén az egyesült államokbeli San Diego-ban tartandó Partner Summit konferencián a BCN Rendszerház Kft., a Conet Kft., valamint a SCI-Network veheti át.
Kapcsolódó cikkek
- Zebra mobilnyomtatók Magyarországon
- Microsoft-LG szabadalom-engedélyezési megállapodás
- Új vezetők irányítják a magyar Avnetet
- Lehetőség vagy kényszer? - Interjú Szűcs Zoltánnal, az AAM vezérigazgatójával
- "Investor in People" díj újra a Pannonnak
- Magyar Telekom - újabb hatékonyságjavítási lépések lesznek
- Az olasz Telsey távközlési cég magyarországi képviseletet nyit
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- EDS: változás a kommunikációban
- HP virtualizáció: új szoftver és partnerprogram
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.