A keresőmarketing térhódítása
forrás Prim Online, 2006. március 22. 11:52
Közép-Európa egyik legnagyobb célzott online reklámértékesítője, az
Etarget mamutcégekre gyakorolt hatása az utóbbi időben felértékelődött.
Egyre több nagyvállalat ismeri fel és használja a keresőmarketing
előnyeit. Olyan nagynevű cégek is szeretnék kiaknázni a hirdetés
effajta lehetőségeit, mint a British Airways és az Invitel, akik
ügynökségeiken keresztül léptek kapcsolatba az Etarget-tel.
Az Etarget Magyarország mellett Szlovákiában és Csehországban is önálló internetes vállalatként tevékenykedik, s hazánkban egy tucat népszerű magyar internetes keresőoldallal áll szerződésben.
A világháló térhódítása és az online hirdetések az évek során fokozatosan háttérbe szorították a nyomtatott sajtóban megjelent reklámok jelentőségét. Előtérbe kerültek a célzott online megjelenések, melyeket minden weboldalon megtalálhatunk, illetve legtöbbször ők találnak ránk, akár akarjuk, akár nem. Ezt a tendenciát válthatja fel a kereső marketingben rejlő eddig kevésbé kihasznált lehetőség, mely nem direkt módon közelít a fogyasztó felé, mégis talán a leghatásosabb eszköz a vásárló figyelmének biztos felkeltéséhez. A nagyobb ügynökségek is, mint például a red-stars (Arcus Interactive Group tagja), Neo Interactive, Arcanian Consulting kezdenek ráérezni a reklámozás e finomabb vállfaja által nyújtott előnyökre. Az Etarget már partnerei között tudhatja a brit légitársaságot, a British Airwayst, és az egyik legnagyobb távközlési vállalatot, az Invitelt is. Cél a fogyasztó megkeresése, illetve megtalálása, a legkevésbé terhes, direkt módon, a leghatásosabb, mégis a legegyszerűbb formában, hogy mindkét fél jól járjon.
A világháló térhódítása és az online hirdetések az évek során fokozatosan háttérbe szorították a nyomtatott sajtóban megjelent reklámok jelentőségét. Előtérbe kerültek a célzott online megjelenések, melyeket minden weboldalon megtalálhatunk, illetve legtöbbször ők találnak ránk, akár akarjuk, akár nem. Ezt a tendenciát válthatja fel a kereső marketingben rejlő eddig kevésbé kihasznált lehetőség, mely nem direkt módon közelít a fogyasztó felé, mégis talán a leghatásosabb eszköz a vásárló figyelmének biztos felkeltéséhez. A nagyobb ügynökségek is, mint például a red-stars (Arcus Interactive Group tagja), Neo Interactive, Arcanian Consulting kezdenek ráérezni a reklámozás e finomabb vállfaja által nyújtott előnyökre. Az Etarget már partnerei között tudhatja a brit légitársaságot, a British Airwayst, és az egyik legnagyobb távközlési vállalatot, az Invitelt is. Cél a fogyasztó megkeresése, illetve megtalálása, a legkevésbé terhes, direkt módon, a leghatásosabb, mégis a legegyszerűbb formában, hogy mindkét fél jól járjon.
Kapcsolódó cikkek
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
- Pszichológiai profilok alapján reklámozna a Google
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- LinkHáz.hu - ingyenes linkcsere-rendszer!
- Etarget: 28 százalékkal nő az internetes hirdetési piac
- Vita a Vodafone marketingjéről
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A Google 3,1 milliárd dollárért felvásárolja a DoubleClicket
- Fényes jövő áll a keresőmarketing előtt