Az XAPT Hungary Észak Amerikában terjeszkedik
„A Microsofttal kialakult szoros kapcsolat és együttműködés során lett nyilvánvaló, hogy az amerikai jelenlét rendkívül fontos számunkra” – mondja Schvarcz Zoltán. Az új leányvállalat az Egyesült Államok és Kanada keleti partvidékére helyezi tevékenysége hangsúlyát. Az XAPT rajta keresztül kívánja ezen a piacon értékesíteni iparági vertikális és horizontális fejlesztéseit, valamit magyarországi és kelet európai szakembereit és fejlesztő kapacitását az észak amerikai piacon értékesíteni.
Az XAPT Business Solutions Inc. folytatja az XAPT hagyományait azzal, hogy az ERP rendszerek bevezetésében nagy tapasztalattal – több mint 8 év – rendelkező munkatársak vezetik a vállalkozást. „Nagy öröm számunkra, hogy együtt dolgozhatunk az XAPT-tal és egy közös nemzetközi stratégia keretén belül tudjuk a globális vállalatokat kiszolgálni az észak amerikai piacon” – mondta Gus Vattiata az XAPT Business Solutions Inc. vezérigazgatója. „Az XAPT hatalmas tapasztalata, képzett szakembergárdája, stabil pénzügyi háttere, valamint vertikális megoldásai lehetővé teszik számunkra, hogy kiszolgáljuk a jelenleg alulszolgált észak-amerika Axapta piacot.” A dinamikus növekedés biztosításához a tulajdonosk megegyeztek 1,9 millió dollár készpénz formájában történő folyamatos tőkeemelésről. Az XAPT Business Solutions Inc. a következő nagyválllalatokat tekinti potenciális ügyfeleinek: a többtelephelyes és komplex disztribúciós és szállítmányozási vállalkozások, a divatáru iparágban dolgozó vállalkozások mind a gyártás, disztribúció és kiskereskedelem területén, autó- és gumiipar a hozzá kapcsolódó szerviz szolgáltatásokkal, valamint a komplex termelésirányítási igényekkel fellépő vállalkozások.
Kapcsolódó cikkek
- Zebra mobilnyomtatók Magyarországon
- Microsoft-LG szabadalom-engedélyezési megállapodás
- Új vezetők irányítják a magyar Avnetet
- Lehetőség vagy kényszer? - Interjú Szűcs Zoltánnal, az AAM vezérigazgatójával
- "Investor in People" díj újra a Pannonnak
- Magyar Telekom - újabb hatékonyságjavítási lépések lesznek
- Az olasz Telsey távközlési cég magyarországi képviseletet nyit
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- EDS: változás a kommunikációban
- HP virtualizáció: új szoftver és partnerprogram
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.