A Fujitsu Siemens Computers új Szolgáltatási Divíziója indulásra kész
„A mobil technológiára és a Dinamikus Adatközpontra épülő stratégiánk révén kivételesen jó pozíciót tudhatunk magunkénak. Az új Szolgáltatási Divízió tovább erősíti ezt a két alappillért, és lehetővé teszi, hogy még több hozzáadott értéket nyújtsunk ügyfeleinknek” – mutatott rá a Fujitsu Siemens Computers elnök-vezérigazgatója, Bernd Bischoff. „Az új szervezetben koncentrálódó ügyféltapasztalatoktól és termékszakértelemtől is sokat várunk, és ezt a tudást új termékek, megoldások fejlesztésére szeretnénk felhasználni. Célunk, hogy az új Szolgáltatási Divízió működése egy éven belül nyereségesre forduljon.”
Mind a meglévő platformüzletág, mind pedig az új Szolgáltatási Divízió a Fujitsu Siemens Computers BV (Holding) közvetlen irányítása alatt működik majd – utóbbi Neil Allpress, az FSC IT Product Services alelnöke irányításával. A németországi tevékenységért Richard Schlauri, az IT Product Services Germany alelnöke felel. A továbbiakban mindketten tagjai a Fujitsu Siemens Computers igazgatóságának.
A 22 országban összesen mintegy 4400 dolgozót foglalkoztató Szolgáltatási Divízió 1,3 milliárd euró árbevételt ért el a legutóbbi pénzügyi évben. A szervezet partnerei képviseletével van jelen a világ 170 országában.
Kapcsolódó cikkek
- Zebra mobilnyomtatók Magyarországon
- Microsoft-LG szabadalom-engedélyezési megállapodás
- Új vezetők irányítják a magyar Avnetet
- Lehetőség vagy kényszer? - Interjú Szűcs Zoltánnal, az AAM vezérigazgatójával
- "Investor in People" díj újra a Pannonnak
- Magyar Telekom - újabb hatékonyságjavítási lépések lesznek
- Az olasz Telsey távközlési cég magyarországi képviseletet nyit
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- Új, energiatakarékos PC a Fujitsu Siemenstől
- EDS: változás a kommunikációban
Bemutatják, mit kell tudni a skizofrén marketing korszakáról
A Marketing Summit témái idén az európai nemzeti marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation által jegyzett European Marketing Agenda pilléreire épülnek. A szakma elismert hazai és nemzetközi szakértői a legújabb marketing, kommunikációs és üzleti trendek, illetve kihívások sikeres megválaszolásán túl a technológiai és AI megoldások eredményes implementációjára is kitérnek majd az eseményen. A Summit Díjátadó Est keretében pedig öt szakmai díj elismeréseit adják át majd a reggeltől késő estig tartó rendezvényen, amelyet szeptember 19-én, a MÜPA-ban tartanak.
A Huawei a világ leggyorsabban növekvő viselhető okoseszköz márkája 2024 első negyedévében
A Huawei lett a világ leggyorsabban növekvő viselhető okoseszköz márkája 2024 első negyedévében a Canalys piackutató cég szerint. A márka folyamatos innovációval erősíti piaci pozícióját, legújabb termékei, többek között a Magyarországon is elérhető HUAWEI WATCH FIT 3 és a HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition okosórák a felhasználók igényeire fókuszálva, sokoldalú funkcionalitással szélesítik a termékek palettáját.
A felújított ABB-robotok ragyogó kilátásokat kínálnak a német motorkerékpár-gyártónak
Csillogó tankok, fényes rugóstagok, polírozott króm és porszórásos felületek – a motorkerékpárok esetében elengedhetetlen a vonzó megjelenés. Az egyik német motorkerékpár-gyártónál az ABB robotjai dolgoznak keményen azért, hogy elérjék a járműveknél a kívánt fényezést. Helyüket azonban 8 évnyi fáradhatatlan munka után felújított robotok veszik át.
Napokon belül lejár a NIS2 regisztráció határideje – sok céget érhet kellemetlen meglepetés
Már csak pár napja maradt belépni a nyilvántartásba azoknak a hazai vállalatoknak, amelyekre kiterjed a NIS2, vagyis a felülvizsgált uniós kibervédelmi irányelv – hívja fel a figyelmet az EY. Résen kell lenniük a konszolidált beszámolót készítő társaságok tagvállalatainak is, hiszen elég cégcsoport szinten elérni a meghatározott minimum bevételt és létszámot, hogy rájuk is vonatkozzanak a kötelezettségek. Az óvatlan szervezetek számára a mulasztás súlyos bírsággal, sőt a vezető eltiltásával is járhat.
Indul az Európai Napenergia Akadémia, ahol két év alatt 65 ezer szakembert képeznek ki
2030-ra az Európai Unió célja, hogy 600 gigawatt fotovoltaikus napelem kapacitást építsen ki a kontinensen, amely az EU nettó zéró technológiák iránti keresletének 40%-át fedezné. A jelentős mértékű bővítéshez rengeteg új, ezen a téren szakképzett munkavállalóra van szükség.