A GfK Hungáriáé a "Családbarát munkahely 2006" cím
A 63 országban több mint 130 leányvállalattal és társult vállalattal jelen lévő cég magyarországi vállalata, a GfK Hungária a címet a családi kötelezettségeket tiszteletben tartó és rendezett munkaügyi kapcsolatokat megteremtő humánerőforrás menedzsment intézkedéseivel érdemelte ki. A vállalat megteremtette a nemek létszámbeli egyensúlyát és a napi munkaidő megszervezésére – 4 és 6 órás részmunkaidő, távmunka-állomások kialakítása –, illetve a munkavállalók családalapítási szándékainak elősegítésére irányuló intézkedéseivel – például gyermek születése esetén egyszeri, rugalmas formában felhasználható juttatás – sikerült olyan munkakörnyezetet kialakítani, ahol a munkahelyi kötelezettségek könnyen összeegyeztethetők a modern társadalom sarokkövét képező család által támasztott feladatokkal. A tízféle béren kívüli, ún. „Cafeteria” juttatási formák közül a munkavállalók szabadon válogathatják össze a számukra legkedvezőbb csomagot, egyes juttatási típusok akár hozzátartozók számára is igényelhetők. A vállalatnál széleskörű hazai és nemzetközi képzési és fejlesztési programokon vehetnek részt; egészségmegőrző dolgozói és családi napokon, különböző sport- és csapatépítő rendezvényeken lazíthatnak a munkatársak és a hozzátartozóik is. A GfK a pályakezdőket is segíti részben a START kártya program keretében, továbbá a felsőoktatásban tanuló fiatalok gyakornoki foglalkoztatásával.
„Hiszünk abban, hogy a GfK Hungária családbarát politikája segíti az alkalmazottak megtartását, mérsékli a fluktuációt és a betegen töltött napok számát. Intézkedéseink csökkentik a stresszt, javítják a munka hatékonyságát, ezáltal cégünk üzleti teljesítményét, versenyképességét” – mondta Kozák Ákos, a GfK Hungária Piackutató Intézet ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Megugrott a csúcstechnológiás televíziók iránti kereslet
- Minden harmadik európai rendelkezik internet-hozzáféréssel
- Magyarországon még nem jellemző az e-banking
- Lassan terjed az internet, de jelentősen változik a felhasználói kör összetétele
- Fél év alatt 300 ezerrel több internetező
- Felmérés az internetes bankolásról
- Synergon: e-learning megoldások a GfK Hungária részére
- Zordabb fogyasztási klíma
- Kevés a hálón a honfi
- GfK: kevesen vásárolnak az interneten
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.