Magyar multi születik: Nemzetközi terjeszkedésbe kezd az AAM Csoport
A növekedés zavartalanságának biztosítására a vállalatcsoport 15%-kal, 156 főre növelte munkavállalói létszámát. Ezzel párhuzamosan az AAM Vezetői Informatikai Tanácsadó zRt. - ISO minősített folyamatainak kiegészítésével - információvédelmi irányítási rendszert alakított ki. Ezt követően 2005 augusztusában - a magyarországi vezetési tanácsadók közül az elsők között - megszerezte a nemzetközi BS7799-2-nek való megfelelést igazoló információbiztonsági tanúsítványt.
Nemzetközi porondon
Az AAM dinamikus növekedésében már külföldön végzett tevékenysége is szerepet játszott, így hosszú előkészítő munka és számos sikeres külföldi projekt tapasztalata alapján a vállalatvezetés úgy döntött, hogy a külföldi terjeszkedést középpontba helyező középtávú stratégiájához illeszkedve nemzetközi vállalatcsoport létrehozásába kezd.
„2003-ban megfogalmaztuk jövőképünket: egy olyan Budapest-központú, nemzetközi tanácsadó cég képét, amely függetlenségét és sajátos kultúráját megőrizve aknázza ki az ügyféloldali tanácsadás lehetőségeit - ügyfelei számára a sikert, bővülő tulajdonosi és munkatársi köre számára pedig a folyamatos fejlődés élményét biztosítva.” – mondta dr. Kornai Gábor, az AAM elnök-vezérigazgatója.
A nemzetközi terjeszkedés első lépcsőjeként az AAM Romániában, Bukarestben hozott létre leányvállalatot, ahol már korábban is számos jelentős megbízást - például a romániai Statisztikai Hivatalnál, a Vámhatóságnál, az Informatikai és Hírközlési minisztériumnál, a Katasztrófavédelmi Főfelügyelőségnél, illetve az OTP Romániánál– nyert el.
„2005-ös árbevételünk közel 16 százaléka külföldön végzett tanácsadói tevékenységünkből származott, melynek jelentős részét Romániában realizáltuk. Így elérkezettnek láttuk az időt a nemzetközi terjeszkedés támogatása érdekében korábban stratégiai szinten már megfogalmazott célunk, a helyi jelenlét gyakorlati megvalósítására.” – mondta Lengyel Csaba, az AAM nemzetközi üzletfejlesztési igazgatója.
A romániai irodanyitás az AAM külföldi terjeszkedésének első lépcsője, melyet a jövőben újabb képviseletek létrehozása követ, továbbra is saját forrásból finanszírozva. A vállalat a tudatos és tervezett növekedés eredményeként 2006-ban a 3 milliárdos árbevétel elérését tűzte ki célul.
Kapcsolódó cikkek
- Zebra mobilnyomtatók Magyarországon
- Microsoft-LG szabadalom-engedélyezési megállapodás
- Új vezetők irányítják a magyar Avnetet
- Lehetőség vagy kényszer? - Interjú Szűcs Zoltánnal, az AAM vezérigazgatójával
- "Investor in People" díj újra a Pannonnak
- Magyar Telekom - újabb hatékonyságjavítási lépések lesznek
- Az olasz Telsey távközlési cég magyarországi képviseletet nyit
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- EDS: változás a kommunikációban
- HP virtualizáció: új szoftver és partnerprogram
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.