Közép-Európa leggyorsabban növekvő technológiai cégei
"Az elmúlt évben a verseny első helyezettjei Lengyelországból, Csehországból, Szlovákiából, Magyarországról és Lettországból kerültek ki. Idén is hasonló eredményeket várunk a verseny "állócsillagaitól", és sok sikert kívánunk nekik a részvételhez. Ugyanakkor szeretnénk más cégeket is bátorítani a részvételre, és nem csak azokat, amelyek már megerősödtek a piacon, hanem a feltörekvő vállalkozásokat is, akik eséllyel pályázhatnak a "Rising Stars" kategóriában", mondta el Jiří Polák, a Deloitte Telekommunikáció, Média és Technológia munkacsoportjának közép-európai vezetője.
A versenyre a regisztráció 2006. május 1-jén kezdődött a regionális Fast 50 weboldalon (www.fast50ce.com), ahol a további információk és a részvételi feltételek is megtalálhatók. Mivel a közép-európai program mára világszerte elterjedt, a győztesek automatikusan bekerülnek az európai versenybe, melynek neve "Technology Fast 500 EMEA".
Kapcsolódó cikkek
- Technology Fast 50: Ismét lehet jelentkezni
- Új piacra léphet az internet a tárhelyek eladásával
- 2007 lesz az evolúció evolúciójának első éve?
- Tanulmány a mobiltávközlés fejlődéséről
- Távközlési jövőkép: Lassuló internet, multiplay és kapcsolódási szakadék…
- Mobiltrend: Középpontban a mobiltévé, a lefedettség és az egyszerű alkalmazások
- Továbbra is a szoftvercégek uralják a mezőnyt
- PONT Rendszerház - az EMEA-térség 38. leggyorsabban fejlődő cége
- A PONT rendszerház a magyarok között az ötödik
- XAPT Hungary Kft.: Nemzetközi díjak és elismerések
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.