Europe's 500: magyar cégeket is várnak
Idén az EU 25 tagállamából, továbbá Svájcból, Norvégiából, és Izlandról is pályázhatnak mindazok a sikeres vállalkozások, melyeket legalább 3 éve bejegyeztek, valamint a hároméves referenciaperiódus elején (2002. január) maximum 5000 főt foglalkoztattak, illetve a foglalkoztatottjaik száma a referenciaperiódus végén (2005. december) elérte az 50 főt.
A Europe’s 500 lista egyedülálló, mert elsősorban a munkaerő-növekmény szerint rangsorol, amely a valós és az abszolút munkanövekmény kombinálásával lehetővé teszi, hogy a kisebb és nagyobb vállalatok egymással versenghessenek.
"Az Europes’s 500 lista megmutatta, hogy egy vállalat sikeres fejlődése nem elsősorban az adott iparágon múlik, hanem az olyan vállalkozói szellemen, amely elébe áll a kihívásoknak, megragadja a lehetőséget, nem fél a kockázattól, és kellőképpen motiválja az alkalmazottakat" - mondta el Martin Schoeller, a Europe’s 500 - Entrepreneurs for Growth elnöke a 2005-ös díjátadó gálán.
A korábbi listás vállalatok általában mind megnőtt médiaérdeklődésről, és ebből következően növekvő eladásokról és új üzletlehetőségekről számolnak be, továbbá nagyobb csábítóerőt jelentenek a tehetséges elhelyezkedni vágyó munkaerő számára. Idén a győztesek kihirdetése a bécsi Hofburgban rendezett gála keretében lesz november 25-én.
A lista nemzetközi és hazai főszponzorai a KPMG és a Microsoft, amely cégek a bécsi gála során különdíjat is adnak az arra érdemes vállalkozásoknak. A lista helyi támogató szervezetei között megtalálható az Informatikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ), a Magyar Reklámszövetség (MRSZ), a Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE), továbbá a Budapesti Ipari és Kereskedelmi Kamara (BKIK) is. A lista magyarországi médiatámogatója az Üzlet&Siker című üzleti lap.
A vállalatok az Üzlet&Siker honlapján, továbbá itt nevezhetnek.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarország új példaképei
- Nemzetközi díjat kapott a Csodafa és Sulinet Digitális Tudásbázis
- Kmetty József és Csiszér Béla az idei Gyurós-díjasok
- IT-piac: A szolgáltatási szektor a legerősebb
- Ismét magyar tag a legnagyobb európai infokommunikációs szövetség elnökségében
- Kelemen László lett az "Év információbiztonsági újságírója"
- Új vezető az IVSZ élén
- Tizedik alkalommal lehet pályázni az IVSZ Gyurós Tibor-díjára
- Szittya Tamás az IVSZ "Nemzetközi piac, hardver-szoftver kereskedők" szakterületének vezetője
- Új elnökség és szervezeti átalakítás az IVSZ-ben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A mesterséges intelligencia bevezetésekor a vezérigazgatóknak kell az élen járni
A vezérigazgatóknak minden tekintetben az élen kell járniuk, akkor is, amikor a generatív mesterséges intelligencia bevezetéséről van szó. A felelősség ebben az esetben is a szervezet vezetőségét terheli, akiknek üzleti sikeresség érdekében fontos tényezőket kell mérlegelniük a bevezetés során.
Bemutatják, mit kell tudni a skizofrén marketing korszakáról
A Marketing Summit témái idén az európai nemzeti marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation által jegyzett European Marketing Agenda pilléreire épülnek. A szakma elismert hazai és nemzetközi szakértői a legújabb marketing, kommunikációs és üzleti trendek, illetve kihívások sikeres megválaszolásán túl a technológiai és AI megoldások eredményes implementációjára is kitérnek majd az eseményen. A Summit Díjátadó Est keretében pedig öt szakmai díj elismeréseit adják át majd a reggeltől késő estig tartó rendezvényen, amelyet szeptember 19-én, a MÜPA-ban tartanak.
A felújított ABB-robotok ragyogó kilátásokat kínálnak a német motorkerékpár-gyártónak
Csillogó tankok, fényes rugóstagok, polírozott króm és porszórásos felületek – a motorkerékpárok esetében elengedhetetlen a vonzó megjelenés. Az egyik német motorkerékpár-gyártónál az ABB robotjai dolgoznak keményen azért, hogy elérjék a járműveknél a kívánt fényezést. Helyüket azonban 8 évnyi fáradhatatlan munka után felújított robotok veszik át.
Indul az Európai Napenergia Akadémia, ahol két év alatt 65 ezer szakembert képeznek ki
2030-ra az Európai Unió célja, hogy 600 gigawatt fotovoltaikus napelem kapacitást építsen ki a kontinensen, amely az EU nettó zéró technológiák iránti keresletének 40%-át fedezné. A jelentős mértékű bővítéshez rengeteg új, ezen a téren szakképzett munkavállalóra van szükség.