20 éves a D-Link
A D-Link sikerének fontos szerepe volt abban, hogy az otthoni hálózatok és az internet a kezdeti gyerekcipőből kinőve mára az egész világot átfogó nagyteljesítményű, zökkenőmentes kommunikációs hálózattá váljon, mely összeköti a vállalatokat és az otthoni felhasználókat.
A D-Link sikeresen bővítette a piacot a kis- és középvállalatok, valamint az otthoni fogyasztók irányába. Korábban az internetkapcsolat ezen csoportok számára megfizethetetlen volt, a D-Link azonban elérhető árú eszközeivel elérhetővé tette azt ezen szegmensek számára is. Az agresszív árazásnak és a fejlett hálózati technológiának köszönhetően a cég képes volt nagy volumenben a szükséges hálózati eszközök szállítására olyan áron, mely a versenytársakat is az árak minden felhasználó számára megfizethető szintre csökkentésére késztette.
A D-Link mindig a legújabb technológiát felvonultató, ugyanakkor megfizethető áron értékesített termékei jelentették az alapokat a hálózatok tömeges elterjedéséhez a fogyasztói, valamint a kis- és középvállalati piacon. Ennek a “Building Networks for People" stratégiának a következetes végigvitele tette lehetővé a cég számára, hogy piacvezető pozícióra tegyen szert a Digitális Otthonok, valamint a KKV szegmensekben. A D-Link ár-érték arányban elismerten vezető gyártója a fejlett hálózati technológiákat igénylő megoldásoknak, legyen szó vezetékes vagy vezeték nélküli hálózatokról, útválasztókról, kapcsolókról, IP telefonokról, IP tárolóegységekről, biztonsági és menedzsment termékekről.
A kiterjedt világméretű irodahálózatnak köszönhetően a D-Link képes volt forgalmának folyamatos növelése mellett egyensúlyt tartani három fő piacán: Az Észak-amerikai régió, az EMEA (Európa, Közel-Kelet és Afrika) régió valamint az APAC (Ázsia, Csendes-Óceáni térség és egyéb) régió egyaránt 33%-kal részesedik a forgalomból.
2005-ben, 20 évi folyamatos fejlődés eredményeképpen, a D-Link elérte az egymilliárd dolláros árbevételt, mely szintén igazolja a fejlett hálózati technológiára épülő megoldások piaci elfogadottságát. Iparági szakértők és független kutatóintézetek első számú márkának tartják az ázsiai és a csendes-óceáni térségben, de világszerte is az első háromba sorolják. A cég piacvezető pozíciót ért el a digitális otthonok valamint a kis- és középvállalatok számára értékesített hálózati és kapcsolati termékek piacán.
Kapcsolódó cikkek
- Új nyílt forráskódú hozzáférési pont a D-Linktől
- Partnereit díjazta a D-Link
- 11 év garancia a D-Link Wireless N termékeire
- A D-Link a CeBIT 2007 kiállításon - Fókuszban az üzleti megoldások
- Vezeték nélküli hálózat ingyenes otthoni telepítéssel
- Eric Martinez a D-Link új európai alelnöke
- Vista-tanúsított draft 11N router a D-Linktől
- Közelebb az új vezeték nélküli szabványhoz
- Megnövelt garanciaidő a D-Link vállalati termékeire
- L2 gigabit switch PoE támogatással a D-Linktől
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.