Szakmai konferencia a SAS közép-kelet-európai partnerei számára

forrás Prim Online, 2006. július 29. 08:20
A sikeres indiai debütálás után Európába érkezik a vezető üzleti intelligencia szállító SAS partnerei számára megrendezett konferenciája, a SASTek. A háromnapos fórumon a vállalat SAS-szoftverrel foglalkozó partnerei az üzleti intelligencia legújabb trendjeivel, és a SAS technológiai, architektúra, szolgáltatások és teljes termékportfoliójának újdonságaival ismerkedhetnek meg.
Az indiai siker után a SAS most kelet-közép-európai partnerei számára rendezi meg a szakmai továbbképzést biztosító konferenciát. Az első európai SASTek fórumnak szeptember 6-8. között Prága ad otthont.

A fórum célja, hogy a vállalat stratégiai partnerei jobban megismerjék a SAS által használt technológiát, iparág-specifikus termékeit és megoldásait, valamint a szolgáltató csoportok létrehozásának gyakorlatát. Ennek köszönhetően kihasználhatóvá válnak az üzleti intelligenciában rejlő lehetőségek, ahogyan erre a vállalat jelszava is utal: „Harness power beyond BI”. A SAS-szakértők előadásai után a résztvevők testközelből is megismerhetik a SAS legújabb üzleti intelligencia és adatintegrációs megoldásait.

A konferencia nyitó előadását Allan Russell, a SAS International stratégiai elnökhelyettese tartja. A nemzetközi hírű szakember 25 éve segíti a SAS International munkáját, jelenleg amerikai és európai szoftverfejlesztő projektekben vesz részt. Gloria Miller, a SAS Szolgáltatások üzletágának alelnöke szerint világszerte egyre elterjedtebbé válik az üzleti intelligencia alkalmazása. A dinamikus piacokon egyre több vállalat alkalmazza a BI-t növekedéstámogató stratégiai eszközként, így a következő években jelentős keresletnövekedésre lehet számítani.

A fórumról bővebben a https://congress.cis-heidelberg.com/SAS/SASTek-2006/start.htm weboldalon olvashat.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01