MonDoc System iratkezelő rendszert vezetett be a GYSEV
A GYSEV 2005 novemberében kért árajánlatot a Montanától addigi iratkezelő eljárásának modernizálására. MonDoc System iratkezelő rendszerének konfigurálható, standard verzióját ajánlotta, néhány olyan opcióval kiegészítve, amelyek alkalmasak voltak arra, hogy a GYSEV ügyviteli eljárásaihoz való illesztéséhez.
A bevezetés március közepén egy alap MonDoc System standard verzió feltelepítésével kezdődött. Ennek alapján a Montana munkatársai felmérték, hogy a GYSEV számára milyen konfigurációs beállítások szükségesek. A felmérés során a Montana lehetőséget bitosított arra, hogy a GYSEV a MonDoc System teljes rendszerét a rendszer bevezetése előtt kipróbálhassa. Ezzel jelentősen csökkent annak kockázata, hogy az éles üzem elején derüljenek ki a még szükséges funkcionális módosítások.
A felmerült új igények pontosítása után a Montana kiegészítő árajánlatot adott. Ennek elfogadása után, május elején elkezdődött a fejlesztés. A rendszer telepítését, konfigurálását ügyfélteszt és oktatás követte. Az átadás ezek után, július 10-én történt meg. Az oktatáson a kulcsfelhasználók felkészítését szolgálta. A GYSEV munkatársainak oktatása a nyár folyamán folytatódik. A MonDoc System rendszerét összesen kétszázan fogják mindennapi munkájukban felhasználni. A kezelt iratok éves száma meghaladja az ötvenezret. Az éles üzem szeptember 1-jén indul. A GYSEV jelenlegi iktatórendszeréből az adatok migrálására az éles üzem beindítása után kerül sor.
A projekt keretében leszállított MonDoc System alkalmazás lehetővé teszi a GYSEV számára, hogy beérkező, kimenő és belső dokumentumait egységesen, az összes telephely által azonos módon kezelje. A MonDoc System biztosítja az alapvető érkeztető, iktató, szignáló és irattári funkciókat. Emellett az MS Outlook-ba integrálódó kliens programmal lehetőséget nyújt az e-mail-ek egyszerű iktatására is. Ezzel kiküszöböli a papíralapú iratok mellett elkallódó e-mail-ek problémáját. A GYSEV hálózati szkennereinek segítségével a beérkezett dokumentumok szkennelt képét a MonDoc System automatikusan a megfelelő érkeztetéshez, majd onnan az iktatáshoz csatolja. Így az ügyintézés során nincs szükség a papír alapú iratok mozgatására.
GYSEV
Kapcsolódó cikkek
- MonDoc iratkezelés a KIPSZER FT. Zrt.-nél
- MonDoc, Quality IT, InfoVadász: a sikeres Montana pillérei
- A Montana irat- és dokumentációkezelő rendszere alkalmas közintézmények számára is
- A MonDoc System: az év legjobb nagyvállalati Microsoft alkalmazása
- GVH: kartellezett a HP, a Montana és a Synergon
- Magasabb osztályba lép a MonDoc System
- Felszálló ágban a Montana
- MonDoc System az országos EDR rendszer szolgálatában
- Egyedi fejlesztĂŠsĹą banki szoftver – Montana mĂłdra
- Rekord forgalmi eredmény a Montana-ban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.