Bosch-fejlesztés a Phoenix Pharmánál
– A Phoenix Pharma számára ez stratégiai beruházás volt, amitől azt várjuk, hogy javul az ügyfélkiszolgálás minősége, ebből adódóan pedig növekedhet a megrendelés volumene – mondta el Domján Attila, a cég informatikai vezetője, aki beszélt arról is, hogy a korábbi, telephelyenkénti, egymástól elkülönített rendelésfelvételt a Bosch révén integrálták, és egy virtuálisan egységes rendelésfelvevő központot hoztak létre.
A Phoenix Pharmánál az elmúlt években az informatikai fejlesztések mellett a telekommunikációs rendszer is minőségi változásokon ment keresztül, amelyben a Robert Bosch Kft. Távközlési Üzletága is szerephez jutott már, hiszen 2003-ban és 2004-ben Bosch Integral 55 alközpontokat telepítettek az egyes telephelyeken, amelyeket IP-hálózatokkal kötöttek össze.
– A Phoneix Pharma központi telephelyére ezúttal egy IP Office Compact Contact Centert telepítettünk, ami egy olyan korszerű hívásközponti rendszer, amely a vállalati vezetők, az ügyfélkapcsolati dolgozók és az ügyfelek igényeit tartja szem előtt, miközben figyelembe veszi a vállalati és az üzleti igényeket is – mondta el a beruházás legfontosabb eleméről Földházi Csaba, a Robert Bosch Kft. Távközlési Üzletágának vezetője.
A beruházás során a fóti központi telephelyen üzemelő Integral 55 központhoz csatlakoztatták az IP Office Compact Contact Centert, a hat vidéki telephelyen pedig IP Office-szal és IP készülékkel bővítették a meglévő rendszert. Az új rendszernek köszönhetően a beérkező hívások túltelítettség esetén bármelyik telephelyről megválaszolhatók, valamint az egyes telephelyeken működő ügyfélkapcsolati munkaállomások száma is rugalmasan változtatható, maximálisan 75 ilyen végpont alakítható ki. Az IP Office Compact Contact Center egy olyan rendszer, amely nem lépi túl a költségkereteket, megvalósítása és kezelése során továbbra is a vállalat alaptevékenysége áll a középpontban.
– A rendszerhez kapcsolódik egy úgynevezett Report Manager is, amelynek segítségével akár 75 ügyfélkapcsolati munkatárs tevékenységéről kaphatnak részletes kimutatást a vezetők. Ez pedig segítheti az ügyfélkapcsolat fejlesztését, a megfelelő erőforrás-gazdálkodást, azaz az ügyfelek elégedettebbek, a cég pedig sikeresebb lehet – mutatott rá a beruházás egy plusz előnyére a Robert Bosch Kft. Távközlési Üzletágának vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- Ericsson: három lábon állás a stratégia
- Megnyílt Bukarestben a CERF
- Avaya: One-X Portal és vállalati üzleti folyamatokat segítő CEBC
- Allround-szoftver grúz mobilszolgáltatónál
- Folytatja az EU a német távközlési törvény miatt jogsértési eljárást
- Alternatívok lobbiznak a hatékonyabb szabályozásért
- Brüsszel szerint fogyasztói szemmel javul a távközlési helyzet az EU-ban
- Oracle: visszaesnek a távközlési bevételek
- A VoIP-szolgáltatások jelentik a legfőbb veszélyt
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.