Új üzletfejlesztési igazgató az Arcus Interactive Group vezetőségében
forrás Prim Online, 2006. október 12. 14:31
Az Arcus Interactive Group üzletfejlesztési igazgatója 2006 őszétől Thuróczy Tímea, aki a Sanoma Budapest értékesítési csapatából érkezett az interaktív ügynökségi csoporthoz.
Thuróczy Tímea, az Arcus Interactive Group új üzletfejlesztési igazgatója a Sanoma Budapest Zrt-től érkezett az Arcus Group-hoz. Az utóbbi két évben key account online sales manager-ként a vezető médiavállalat kiemelt ügyfeleivel, ügynökségi partnereivel tartotta a kapcsolatot. 2000-ben online sales manager-ként kezdett a számos internetes portált is üzemeltető Sanomá-nál, négy év után pedig nemcsak a kiemelt ügyfelek kapcsolattartójává, hanem a Startlap hirdetési vezetőjévé is kinevezték. Szakmai pályafutását egyébként a jelenlegi Habostorta portfólió chat-szolgáltatója, a volt Gyalogló Network médiareferenseként kezdte. Végzettségét tekintve közgazdász, a Miskolci Egyetem gazdálkodási szakán online marketing témában diplomázott.
Új pozíciójában fő feladata, hogy a legnagyobb független interaktív ügynökségi csoport integrált megoldásait eljuttassa azokhoz a megrendelőkhöz, akik költséghatékony, magas ROI-értékeket biztosító marketing-kommunikációs megoldásokat keresnek.
Az Arcus Interactive Group egyébként ezen a héten jelentette be, hogy megvásárolta a piacvezető keresőmarketing ügynökség, az Arcanian Consulting többségi tulajdonát.
Új pozíciójában fő feladata, hogy a legnagyobb független interaktív ügynökségi csoport integrált megoldásait eljuttassa azokhoz a megrendelőkhöz, akik költséghatékony, magas ROI-értékeket biztosító marketing-kommunikációs megoldásokat keresnek.
Az Arcus Interactive Group egyébként ezen a héten jelentette be, hogy megvásárolta a piacvezető keresőmarketing ügynökség, az Arcanian Consulting többségi tulajdonát.
Kapcsolódó cikkek
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
- Pszichológiai profilok alapján reklámozna a Google
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- LinkHáz.hu - ingyenes linkcsere-rendszer!
- Vita a Vodafone marketingjéről
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A Google 3,1 milliárd dollárért felvásárolja a DoubleClicket
- Fényes jövő áll a keresőmarketing előtt
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Időjárásálló húsvétinyuszi-sírkő az eBay-en