Arcus kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Arcus
Ingyenes Silverlight-oktatás - gyakornoki állás diákoknak
A „virtuális séta” után virtuális múzeumlátogatás és térítésmentes Silverlight-oktatás a folytatódó Microsoft-Arcus együttműködés eredménye.
Senior kommunikációs szakemberekkel erősített az Arcus
Új menedzserekkel bővült a 2008. elején létrehozott Arcus PR. Az Arcus Interactive Group hazánkban elsőként interaktív PR-megoldásokat is nyújtó üzletága Jávor Zsófiával, a Grey Worldwide Hungary és Turóczi Gáborral, az ITD Hungary volt menedzserével erősített.
Keresőmarketing: AdGooroo-partner lett az Arcus Search
Az Arcus Search mai budapesti sajtótájékoztatóján Fazakas László, a cég divízióvezetője bejelentette: a hazai piacvezető keresőmarketing-ügynökség együttműködési megállapodást kötött az amerikai AdGooroo-val. Továbbá: az Arcus nemzetközi színvonalú versenytárs-vizsgálatával újabb értéknövelt szolgáltatási csomagokat vezet be 2008 márciusától ügyfelei részére.
Keresőmarketing - 250 százalékos növekedés az idén
A keresőmarketingre vagyis az internetes keresőkben való hatékony megjelenésre költött összeg 250 százalékkal nőt az idén, a reklámnak erre a területére fordított összeg mintegy 1 milliárd forint volt Magyarországon - mondta Fazakas László a keresőmarketinggel foglalkozó Arcus Search divízióvezetője kedden, sajtótájékoztatón Budapesten.
Virtuális séta a Szépművészeti Múzeumban
A Microsoft, az Arcus Interactive Group és a Szépművészeti Múzeum együttműködésében megvalósult alkalmazás segítségével egy képzeletbeli, virtuális térben is megismerkedhetünk a múzeum állandó gyűjteményeinek válogatott műalkotásaival. A virtuális séta néven a múzeum weboldaláról elérhető alkalmazást az Arcus Interactive Group szakemberei fejlesztették, a fejlesztés támogatója a Microsoft, a technológiai háttér pedig a Microsoft által frissen bemutatott Silverlight technológia.
Új generációs webtechnológiát integrál az Arcus
Kulcsfontosságú, az internetes fejlesztések jövője szempontjából meghatározó eszközt fejleszt a Microsoft. A CEE Remix 2007 konferencián bemutatott Silverlight technológia egyik első hazai alkalmazása a Szépművészeti Múzeum gyűjteményeit mutatja be.
Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
Lezárult a 2007-es Konferencia, amely a tudatos fogyasztókról, a tartalmat aktívan létrehozó felhasználókról, és a marketing 2.0 eszközeiról szólt. Május 10-11-én, közel 250 vendég részvételével zajlott az Arcus Interactive Group és a Figyelő Konferenciák rendezvénye, „A fogyasztók forradalma” alcímmel.
Fogyasztók forradalma - interaktív marketing konferencia
Májusban második alkalommal rendezik meg az IMA (Interaktív Marketing) Konferenciát, „A fogyasztók forradalma” alcímmel. Az Arcus Interactive Group és a Figyelő Konferenciák közös eseményére többszáz marketing-szakembert várnak a régióból, hogy tapasztalatot cseréljenek a rohamosan változó fogyasztói magatartásról, a felhasználók hatalomátvételéről, és az interaktív marketing-kommunikáció egyre növekvő szerepéről.
BMW Magyarország: integrált CRM az Arcus Interactive-tól
Partnerkapcsolatainak építésére és fejlesztésére a BMW Magyarország CRM rendszert hozott létre, amelynek kidolgozásával és működtetésével az Arcus Interactive Group-ot bízta meg.
Kimagasló gazdasági teljesítményt nyújt az Arcus Interactive Group
Kimagasló gazdasági teljesítményéért a Magyar Kockázati és Magántőke Egyesület (MKME) elismerésében részesült az Arcus Interactive Group, a legnagyobb hazai független interaktív ügynökség. Az idén kilencedik alkalommal kiosztott Év Vállalata Díj célja, hogy felhívja a figyelmet a sikeres vállalatokra, egyben kifejezi a kockázati tőke iparág elismerését a kiemelkedő üzleti eredmények iránt.
Új üzletfejlesztési igazgató az Arcus Interactive Group vezetőségében
Az Arcus Interactive Group üzletfejlesztési igazgatója 2006 őszétől Thuróczy Tímea, aki a Sanoma Budapest értékesítési csapatából érkezett az interaktív ügynökségi csoporthoz.
Cikkgyűjtő
További híreink
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!