Kimagasló gazdasági teljesítményt nyújt az Arcus Interactive Group
Oláh László a MKME értékelő bizottságának nevében külön gratulált Bruckner Zoltánnak, a Primus Capital Partners képviselőjének az Arcus Group létrehozásában és fejlesztésében betöltött kimagasló szerepéért. Hangsúlyozta, hogy az üzleti siker a tőke, és a menedzsment közös sikere. Az értékes referenciát jelentő különdíjat Szénási Zoltán, az Arcus Csoport igazgatóságának elnöke vette át a Corinthia Grand Hotel Royalban tartott díjkiosztó gálán.
Az MKME által korábbi években díjazott vállalatok között olyanok szerepelnek, mint a Graphisoft, az Index, a Pharmavit vagy a Synergon.
Az Arcus Interactive Group tagjai az Arcanian Consulting, a Mirai Interactive és a red-stars.
Az Arcus csoport tagjainak jelenlegi ügyfelei közé tartoznak: adidas, AVIVA Életbiztosító, British American Tobacco Hungary, Borsodi Sörgyár, Cisco Systems Hungary, Futureal Csoport, Hilton Budapest, IKEA Magyarország, Magyar Telekom, McCann Relationship Marketing, Media Planning Group, Művészetek Palotája, Nemzeti Tankönyvkiadó, Oracle, Országos Betétbiztosítási Alap, OTP Bankcsoport, Papp László Budapest Sportaréna, Political Capital, Procter & Gamble (regionális központ), Sun Microsystems, Szépművészeti Múzeum, UIP Duna Nemzetközi Film Kft., UNICEF, UNILEVER, Zalakerámia, ZenithOptimedia.
Kapcsolódó cikkek
- Kmetty József és Csiszér Béla az idei Gyurós-díjasok
- Kelemen László lett az "Év információbiztonsági újságírója"
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- Tizedik alkalommal lehet pályázni az IVSZ Gyurós Tibor-díjára
- Fogyasztók forradalma - interaktív marketing konferencia
- A CeBIT-en kapott európai elismerést a Fotexnet
- Nyolc magyar cég az európai "E-Kiválóságok" között
- Újabb Pannon példaképek
- Ernst & Young "Az év üzletembere" – idén az IT szakembereket díjazták
- Bojár Gábor lett "Az év üzletembere" 2006-ban
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.