Swisscom: Sun-termékek a Siebel alapú ügyfélkapcsolati rendszerhez

forrás Prim Online, 2006. november 5. 12:25
A Swisscom Mobile svájci telekommunikációs szolgáltató a Sun Fire T2000 szervereken futó Solaris 10 operációs rendszert és Sun Java Identity Management megoldást választotta, hogy biztonságos kapcsolatot építsen ki 1145 értékesítési pontjának alkalmazásai, illetve az Oracle által szállított Siebel ügyfélszolgálati rendszer között. Ezáltal az ügyfelek gyorsabb, hatékonyabb kiszolgálásban részesülhetnek az értékesítési helyszíneken.
Christian Kattenbusch, a Swisscom Mobile ügyfélszolgálati és jogosultságkezelő rendszereiért felelős projektvezetője szerint 2002-ben, amikor a Swisscom elindította a mára a világ legnagyobb Siebel-rendszerének számító CRM-megoldás bevezetését, a Sun is hozzájárult a projekthez a Siebel 7-t kiszolgáló nagy SMP-szerverek szállításával.

A Sun Fire T2000 szerverek az UltraSPARC T1 processzoroknak, a CoolThreads technológiának, illetve az 1,2 GHz-es nyolcmagos, egyenként négyszálas processzoroknak köszönhetik átütő teljesítményüket, az energiatakarékosságot, valamint a helytakarékos számítási sűrűséget. A világ adatközpontjaiban jelenlévő legtöbb szerverhez képest a Sun kiszolgálói akár ötször akkora teljesítményt nyújtanak harmadannyi energiafelhasználás és hűtési költség mellett. A Sun Fire T2000 szerverekben alkalmazott UltraSPARC T1 egyben a világ első környezetbarát processzora. Egy átlagos izzóéval nagyjából megegyező, mintegy 70 wattos fogyasztásával lekörözi a hasonló kategóriájú Intel Xeon vagy IBM Power processzorokat.

A Sun Java Identity Management megoldás a Swisscom számára biztonságos elérést tesz lehetővé az ügyfélkapcsolati rendszerhez, illetve az értékesítési alkalmazásokhoz. Így valósul meg a Swisscom elsődleges célja, az optimalizált, egységes ügyfélkiszolgálás. A Sun Java Identity Management átfogó megoldást kínál a felhasználóhitelesítésre. Az egyszeri bejelentkezésnek köszönhetően az értékesítési pontok azonnal elérhetik a cég ügyfélkapcsolati és értékesítési alkalmazásait.

A rendszer bevezetése óta csökkentek a forgalmazók értékesítési költségei, és egy-egy új szolgáltatás megjelenésekor kevesebb gonddal jár a személyzet betanítása. Az ügyfelek kiszolgálásának színvonala is javult. Az elégedettség mértéke egyszerűen, rögtön a Swisscom Mobile értékesítési helyén mérhető. A Sun Java Identity Management további előnye, hogy a későbbi fejlesztések, például az új szolgáltatások és az értékesítési rendszer frissítései azonnal, késedelem nélkül elérhetők lesznek az üzletekben.
Kulcsszavak: ERP Sun Swisscom

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01