Digital Marketing megoldás a SAS-tól
Azonban a célcsoportok helytelen meghatározása, a rosszul vezérelt akciók nemcsak csökkentik a kampányok hasznosságát, de kedvezőtlen hatással vannak a cég hírnevére. A fogyasztók bosszantása azok eltávolodását, a márka értékének csökkenését idézheti elő. A legtöbb cég ezért óvatosan használja ezeket az új eszközöket, és kiszervezi a digitális marketingszolgáltatásokat alvállalkozóknak, mivel úgy gondolják, nem áll rendelkezésükre a tapasztalat és a szakértelem a legjobb teljesítmény eléréséhez. Ez a gyakorlat sokszor rendkívül drágának bizonyul hosszútávon, arról nem is beszélve, hogy kettészakítja az online (mobil) és a hagyományos, offline marketing akciókat.
A SAS Digital Marketing olyan alkalmazás, amely a multimédiás üzenetküldés széles skáláját– beleértve az e-mailezést, az SMS, MMS küldést és a WAP-ozást – vonja be a marketingtevékenységbe, lehetővé téve az interaktivitást, például az akciókban való részvételhez való hozzájárulást.
A SAS Digital Marketing elősegíti továbbá az integrált marketingkampányok kialakítását, tehát a digitális eszközök más csatornákkal, például nyomtatott felületekkel való együttes használatát. A megfelelően kialakított médiamix így szinergiahatásokat eredményez, amely kedvezően hat a vállalat kommunikációjának egészére.
Kapcsolódó cikkek
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
- Üzleti intelligencia mindenkinek, Microsoft eszközökkel
- Pszichológiai profilok alapján reklámozna a Google
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- LinkHáz.hu - ingyenes linkcsere-rendszer!
- SAS szoftver üzlethelyiség-választáshoz
- HP: új adattárház-platform és BI szolgáltatások
- Vita a Vodafone marketingjéről
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A Google 3,1 milliárd dollárért felvásárolja a DoubleClicket
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Már a rendszergazdák is tehetnek a tudatos energiafelhasználásért!
Az Eaton Intelligent Power Manager szoftver legújabb verziójának kíméletes leállítás funkciójával a vállalatok innovatív módon csökkenthetik az energiafogyasztásukat a csúcsidőn kívüli órákban. Ezzel a gyártó a rendszergazdák kezébe adja a megoldást, amellyel nagyban hozzájárulhatnak az energiafogyasztás csökkentéséhez, ha a szerverek és a virtuális infrastruktúra kíméletes leállítását az üzemen kívüli órákra, például éjszakára és hétvégére ütemezik, és a rendszereket csak akkor indítják újra, amikor arra szükség van.
Új iparági sztenderd a tűzvédelemben
Folyamatosan bővül azoknak intézményeknek, gyáraknak, logisztikai központoknak a száma, amelyek egyszerűbbé és papírmentessé tették az ellenőrzési, karbantartási folyamatokat és azok dokumentálását egy egyedülálló magyar fejlesztésnek köszönhetően. A szoftvercég innovációja a következő időszakban egyfajta iparági sztenderddé válik a területen, amellyel átláthatóvá, egységesség válnak az ellenőrzések, auditálások folyamata is.
A pénzügyileg legstabilabb vállalatok között a Robot System
A Robot System Kft. mostantól Dun & Bradstreet tanúsítvánnyal rendelkezik, mely a globális üzleti információszolgáltatás és -minősítés vezetőjeként, minden működő vállalkozás pénzügyi stabilitását és üzleti megbízhatóságát értékeli egy folyamatosan ellenőrzött és bizonyított, nemzetközi szakértők által kidolgozott módszertan alapján. Ennek eredményeként került cégünk, a Robot System Kft., a pénzügyileg legstabilabb vállalatok közé.
A mesterséges intelligencia bevezetésekor a vezérigazgatóknak kell az élen járni
A vezérigazgatóknak minden tekintetben az élen kell járniuk, akkor is, amikor a generatív mesterséges intelligencia bevezetéséről van szó. A felelősség ebben az esetben is a szervezet vezetőségét terheli, akiknek üzleti sikeresség érdekében fontos tényezőket kell mérlegelniük a bevezetés során.
Bemutatják, mit kell tudni a skizofrén marketing korszakáról
A Marketing Summit témái idén az európai nemzeti marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation által jegyzett European Marketing Agenda pilléreire épülnek. A szakma elismert hazai és nemzetközi szakértői a legújabb marketing, kommunikációs és üzleti trendek, illetve kihívások sikeres megválaszolásán túl a technológiai és AI megoldások eredményes implementációjára is kitérnek majd az eseményen. A Summit Díjátadó Est keretében pedig öt szakmai díj elismeréseit adják át majd a reggeltől késő estig tartó rendezvényen, amelyet szeptember 19-én, a MÜPA-ban tartanak.