Digital Marketing megoldás a SAS-tól

forrás Prim Online, 2006. november 23. 12:05
A vezető üzleti intelligencia szállító SAS bemutatta legújabb alkalmazását, a SAS Digital Marketinget, amely a digitális kommunikációs csatornák (pl. e-mail, SMS, MMS, WAP) által nyújtott marketinglehetőségek hatékony kiaknázását teszi lehetővé.
Nyugat-Európában jellemző, hazánkban viszont még csak most van elterjedőben a digitális média marketingcélú használata. A marketingüzenetek sokasága egyre jobban csökkenti a hagyományos eszközök hatékonyságát. A korszerű és olcsó online, illetve mobil csatornák sokkal nagyobb eredményességet érhetnek el újszerűségük és testreszabott, one-to-one jellegű kapcsolataik miatt. A hatékonyság kulcsa a személyes elérés, és a kétirányú kommunikáció: a fogyasztókat a marketingszakemberek pontosabban megismerik, így relevánsabb üzeneteket tudnak eljuttatni hozzájuk, mégpedig a megfelelő időpontban és helyen.

Azonban a célcsoportok helytelen meghatározása, a rosszul vezérelt akciók nemcsak csökkentik a kampányok hasznosságát, de kedvezőtlen hatással vannak a cég hírnevére. A fogyasztók bosszantása azok eltávolodását, a márka értékének csökkenését idézheti elő.  A legtöbb cég ezért óvatosan használja ezeket az új eszközöket, és kiszervezi a digitális marketingszolgáltatásokat alvállalkozóknak, mivel úgy gondolják, nem áll rendelkezésükre a tapasztalat és a szakértelem a legjobb teljesítmény eléréséhez. Ez a gyakorlat sokszor rendkívül drágának bizonyul hosszútávon, arról nem is beszélve, hogy kettészakítja az online (mobil) és a hagyományos, offline  marketing akciókat.

A SAS Digital Marketing olyan alkalmazás, amely a multimédiás üzenetküldés széles skáláját– beleértve az e-mailezést, az SMS, MMS küldést és a WAP-ozást – vonja be a marketingtevékenységbe, lehetővé téve az interaktivitást, például az akciókban való részvételhez való hozzájárulást.

A SAS Digital Marketing elősegíti továbbá az integrált marketingkampányok kialakítását, tehát a digitális eszközök más csatornákkal, például nyomtatott felületekkel való együttes használatát. A megfelelően kialakított médiamix így szinergiahatásokat eredményez, amely kedvezően hat a vállalat kommunikációjának egészére.

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Már a rendszergazdák is tehetnek a tudatos energiafelhasználásért!

Az Eaton Intelligent Power Manager szoftver legújabb verziójának kíméletes leállítás funkciójával a vállalatok innovatív módon csökkenthetik az energiafogyasztásukat a csúcsidőn kívüli órákban. Ezzel a gyártó a rendszergazdák kezébe adja a megoldást, amellyel nagyban hozzájárulhatnak az energiafogyasztás csökkentéséhez, ha a szerverek és a virtuális infrastruktúra kíméletes leállítását az üzemen kívüli órákra, például éjszakára és hétvégére ütemezik, és a rendszereket csak akkor indítják újra, amikor arra szükség van.

2024. június 26. 09:54

Új iparági sztenderd a tűzvédelemben

Folyamatosan bővül azoknak intézményeknek, gyáraknak, logisztikai központoknak a száma, amelyek egyszerűbbé és papírmentessé tették az ellenőrzési, karbantartási folyamatokat és azok dokumentálását egy egyedülálló magyar fejlesztésnek köszönhetően. A szoftvercég innovációja a következő időszakban egyfajta iparági sztenderddé válik a területen, amellyel átláthatóvá, egységesség válnak az ellenőrzések, auditálások folyamata is.

2024. június 25. 17:04

A pénzügyileg legstabilabb vállalatok között a Robot System

A Robot System Kft. mostantól Dun & Bradstreet tanúsítvánnyal rendelkezik, mely a globális üzleti információszolgáltatás és -minősítés vezetőjeként, minden működő vállalkozás pénzügyi stabilitását és üzleti megbízhatóságát értékeli egy folyamatosan ellenőrzött és bizonyított, nemzetközi szakértők által kidolgozott módszertan alapján. Ennek eredményeként került cégünk, a Robot System Kft., a pénzügyileg legstabilabb vállalatok közé.

2024. június 25. 09:56

A mesterséges intelligencia bevezetésekor a vezérigazgatóknak kell az élen járni

A vezérigazgatóknak minden tekintetben az élen kell járniuk, akkor is, amikor a generatív mesterséges intelligencia bevezetéséről van szó. A felelősség ebben az esetben is a szervezet vezetőségét terheli, akiknek üzleti sikeresség érdekében fontos tényezőket kell mérlegelniük a bevezetés során.

2024. június 24. 18:20

Bemutatják, mit kell tudni a skizofrén marketing korszakáról

A Marketing Summit témái idén az európai nemzeti marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation által jegyzett European Marketing Agenda pilléreire épülnek. A szakma elismert hazai és nemzetközi szakértői a legújabb marketing, kommunikációs és üzleti trendek, illetve kihívások sikeres megválaszolásán túl a technológiai és AI megoldások eredményes implementációjára is kitérnek majd az eseményen. A Summit Díjátadó Est keretében pedig öt szakmai díj elismeréseit adják át majd a reggeltől késő estig tartó rendezvényen, amelyet szeptember 19-én, a MÜPA-ban tartanak.

2024. június 24. 14:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Befektetőre talált a Megoldások a holnapért korábbi díjazottja

2024. június 25. 19:01

A kvantumtechnológia alapjaiban változtatja meg jövőnket

2024. június 20. 16:28

A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából

2024. június 12. 11:43

Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024

2024. június 10. 11:40