Kommunikációs és marketingigazgató alelnöki poszt az APC-nél
Aaron L. Davis neve ismerősen cseng az amerikai marketingszakmában, és több mint 17 éve áll az APC alkalmazásában. Ez idő alatt többféle marketing-, értékesítési vezetői és értékesítési pozíciót töltött be a vállalatnál, többek között a Small Systems üzletág értékesítési és marketing részlegéért felelős globális alelnöki posztot is, 1999 és 2003 között. 2003-ban a Computer Reseller News elektronikus magazin az első legjobb 25 vezető közé sorolta, valamint a Marketing Computers vállalattól megkapta a Marketer of the Year (az év marketingese) elismerést. Davis a Johns Hopkins University főiskolai képzésének befejezése után a Columbia University újságírói képzésén egyetemi szintű végzettséget szerzett.
Kapcsolódó cikkek
- Az IT kiadások mind nagyobb részét költjük energiára és hűtésre
- Univerzális laptop-akkumulátorok az APC-től
- APC: új InfraStruXure Central v4.0 szoftver
- Új Power Ready laptoptáskákat mutatott be a CeBIT-en az APC
- APC Blade Ready program: Két új partner
- Új, energiatakarékos hűtési megoldás az APC-től
- Az IBM az APC-t választotta moduláris, skálázható adatközpont-megoldások szállítására
- Nemzetközi tanúsítványt kínál az APC online adatközpont képzése
- Plug and Play, készre szerelt InfraStruXure az APC-től
- Orvosi laborok számára is kínál szünetmentes tápegységet az APC
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.